Suomalaisten naisten outo hiustenvärjäystapa
Katselin tuossa meidän naishiihtäjiä joilla on pikimustiksi värjätyt hiukset. Eivät sovi yhtään suomalaisen kalpeaan naamaan. Kristallakin niskasta tunkee vaaleat hiukset.
Kommentit (33)
Sekin ongelma ratkeaa, kun vetää kaikki hiukset veks.
Kysypä tätä niiltä kampaajilta, jotka ehdottavat, että laitetaan nyt jotain pirteää jvähän piristämään. Suomalaisten kalvakka iho vaatii pehmeitä sävyjä, eikä näitä shokkivärejä.
Tee mitä teet, naisten tyylivalintoja pilkataan aina. Hiirenharmaana ei käännä katseita, ja sitä pilkataan ja sanotaan likaisen näköiseksi. Blondata ei saa kun sitten on puolestaan kusenkeltainen, epäluontainen platinablondi tai vetyperoksidibimbo.
Musta ok niillä, joille se sopii. Kannattaa pysytellä luonnollisen näköisessä lookissa, jos haluaa viehättää vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Musta ok niillä, joille se sopii. Kannattaa pysytellä luonnollisen näköisessä lookissa, jos haluaa viehättää vastakkaista sukupuolta.
Ihan vakavissasiko olet tuota mieltä? Että epäluonnollinen look ei viehätä miehiä? Mä kun tiedän vaikka kuinka monta esimerkkiä ihan päinvastaisesta.
Vahehteleeko kuva, vai onko nuo käyttänet jotain vantablackiä? Ei näytä luonnolliselta mustalta.
Kohta blondaus edessä. Tämä tumma maantieväri (kampaajan määritelmä), ei vaan jaksa enää katsella. Vaaleus piristää ja raikastaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä nyt aivan kaamean näköinen
https://www.google.com/search?q=krista+p%C3%A4rm%C3%A4koski&client=tabl…
Apua, näyttää ihan minulta! Nuo suupielten uurteetkin :D Itse olen kyllä 45v.
Suomalainen ei saa värjätä hiuksiaan mustiksi tai blondiksi, koska se ei sovi. Liian kirkkaat punaiset sun muut on ihan hirveät. Ja hyi hitto miten rumat suomalaisten normaalit maantienväriset hiukset on. Ilmeisesti ainoa sallittu väri on sitten tummahko ruskea? Miksi kaupoissa edes myydään muita hiusvärejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia.. en ymmärrä miksi tästä jaksetaan nillittää. Eipä se muille kuulu, miten hiuksillensa tekee
Tämä. Olkoon vaikka eläkeläisrouvalla sateenkaarenvärinen irokeesi.
Yst.terv. koskaan hiuksiaan värjäämätön ”maantienharmaa”
Sitten eläkeläisrouvana taidan vetää kaikkien iloksi sateenkaarenvärisen irokeesin. Kiitos ideasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä nyt aivan kaamean näköinen
https://www.google.com/search?q=krista+p%C3%A4rm%C3%A4koski&client=tabl…Apua, näyttää ihan minulta! Nuo suupielten uurteetkin :D Itse olen kyllä 45v.
Näyttää myös minulta. Olen 38. Hiukset on ihan samanväriset ja saman pituiset ja samanlainen jakaus ja naamassakin on paljon samaa. Minkä väriset hiukset muka pitäis olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissasiko olet tuota mieltä? Että epäluonnollinen look ei viehätä miehiä? Mä kun tiedän vaikka kuinka monta esimerkkiä ihan päinvastaisesta.
Kyllä. Se, että saa miehen kiinnittämään sinuun huomion jollain ei tee sinua viehättäväksi. Nykyään naiset käyttävät ehostavat itseään tavalla, joka herättää huomiota, mutta heikentää heidän pariutumismahdollisuuksiaan.
Eihän Kristalla enää ole tuota pikimustaa tukkaa. Nykyään on paljon punertavampi ruskea, mikä hänelle sopiikin. Tuo musta tukka ei sovi oikein kenellekään, luonnonmusta sen sijaan sopii joillekin harvoille kyllä.