Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten naisten outo hiustenvärjäystapa

Vierailija
12.02.2022 |

Katselin tuossa meidän naishiihtäjiä joilla on pikimustiksi värjätyt hiukset. Eivät sovi yhtään suomalaisen kalpeaan naamaan. Kristallakin niskasta tunkee vaaleat hiukset.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Kristalla enää ole tuota pikimustaa tukkaa. Nykyään on paljon punertavampi ruskea, mikä hänelle sopiikin. Tuo musta tukka ei sovi oikein kenellekään, luonnonmusta sen sijaan sopii joillekin harvoille kyllä.

Vierailija
22/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ongelma ratkeaa, kun vetää kaikki hiukset veks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä tätä niiltä kampaajilta, jotka ehdottavat, että laitetaan nyt jotain pirteää jvähän piristämään. Suomalaisten kalvakka iho vaatii pehmeitä sävyjä, eikä näitä shokkivärejä.

Vierailija
24/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet, naisten tyylivalintoja pilkataan aina. Hiirenharmaana ei käännä katseita, ja sitä pilkataan ja sanotaan likaisen näköiseksi. Blondata ei saa kun sitten on puolestaan kusenkeltainen, epäluontainen platinablondi tai vetyperoksidibimbo.

Vierailija
25/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ok niillä, joille se sopii. Kannattaa pysytellä luonnollisen näköisessä lookissa, jos haluaa viehättää vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
26/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ok niillä, joille se sopii. Kannattaa pysytellä luonnollisen näköisessä lookissa, jos haluaa viehättää vastakkaista sukupuolta.

Ihan vakavissasiko olet tuota mieltä? Että epäluonnollinen look ei viehätä miehiä? Mä kun tiedän vaikka kuinka monta esimerkkiä ihan päinvastaisesta.

Vierailija
27/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahehteleeko kuva, vai onko nuo käyttänet jotain vantablackiä? Ei näytä luonnolliselta mustalta.

Vierailija
28/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta blondaus edessä. Tämä tumma maantieväri (kampaajan määritelmä), ei vaan jaksa enää katsella. Vaaleus piristää ja raikastaa.

Vierailija
29/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä nyt aivan kaamean näköinen

https://www.google.com/search?q=krista+p%C3%A4rm%C3%A4koski&client=tabl…

Apua, näyttää ihan minulta! Nuo suupielten uurteetkin :D Itse olen kyllä 45v.

Vierailija
30/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei saa värjätä hiuksiaan mustiksi tai blondiksi, koska se ei sovi. Liian kirkkaat punaiset sun muut on ihan hirveät. Ja hyi hitto miten rumat suomalaisten normaalit maantienväriset hiukset on. Ilmeisesti ainoa sallittu väri on sitten tummahko ruskea? Miksi kaupoissa edes myydään muita hiusvärejä?

Vierailija
31/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia.. en ymmärrä miksi tästä jaksetaan nillittää. Eipä se muille kuulu, miten hiuksillensa tekee

Tämä. Olkoon vaikka eläkeläisrouvalla sateenkaarenvärinen irokeesi.

Yst.terv. koskaan hiuksiaan värjäämätön ”maantienharmaa”

Sitten eläkeläisrouvana taidan vetää kaikkien iloksi sateenkaarenvärisen irokeesin. Kiitos ideasta!

Vierailija
32/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä nyt aivan kaamean näköinen

https://www.google.com/search?q=krista+p%C3%A4rm%C3%A4koski&client=tabl…

Apua, näyttää ihan minulta! Nuo suupielten uurteetkin :D Itse olen kyllä 45v.

Näyttää myös minulta. Olen 38. Hiukset on ihan samanväriset ja saman pituiset ja samanlainen jakaus ja naamassakin on paljon samaa. Minkä väriset hiukset muka pitäis olla?

Vierailija
33/33 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavissasiko olet tuota mieltä? Että epäluonnollinen look ei viehätä miehiä? Mä kun tiedän vaikka kuinka monta esimerkkiä ihan päinvastaisesta.

Kyllä. Se, että saa miehen kiinnittämään sinuun huomion jollain ei tee sinua viehättäväksi. Nykyään naiset käyttävät ehostavat itseään tavalla, joka herättää huomiota, mutta heikentää heidän pariutumismahdollisuuksiaan.