Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jonotit erikoissairaanhoitoon pääsyä koronan aikana?

Vierailija
12.02.2022 |

?? Mihin jonotit

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk silmäleikkaukseen.

Vierailija
2/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vieläkin... lähete tehty n. 1 v. sitten. Maaliskuussa kontrolli muissa asioissa, jolloin keskusteltava lääkärin kanssa asiasta uudelleen (ongelma edelleen aktuelli, mutta ei kiireellinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääköri teki lähetteen Meilahteen. Tk-lääkärin käyntiä seuraavana aamuna Meilahdesta soitettiin ja pyydettiin sinne. Leikattiin neljän päivän kuluttua (sairaalassa olin tuon neljä päivää leikkausta odottaen).

Vierailija
4/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät jonot ainoastaan oon kuullu syöpäpotilaiden päässeen hoitoon ,muista vaikeista jutuista ei pääse hoitoon tällä hetkellä ollenkaan vaikka olis lähete.

Vierailija
5/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5kk urologille viime syksynä.

Mielestäni aika nopeasti pääsi, joskus 10v sitten jonotin 10kk ortopedille.

Vierailija
6/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden jälkeen endometrioosi yllättäen paheni( tunsin vuodot piikkien jälkeen). Kohtu ja toinen munasarja leikattiin. Pari kk jonotus

Vierailija
7/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatiputus: 3 päivää

Vatsalaukun ja suoliston tähystys: ehkä 5 viikkoa tai kauemmin

Magneettikuvaus: 1 kk

Koepala: 1 kk

Lisäksi normaalit seurantakäynnit sisätautipoliklinikalla muutaman kerran vuodessa

Psykiatrian poliklinikka: 3 kk

Vierailija
8/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä erikoissairaanhoidossa (en syöpäpkl) eikä meillä ole mitään kieltoa etteikö lähetteitä otettaisi vastaan, teetettäisi tutkimuksia ja kutsuttaisi potilaita vastaanotoille ihan niin kuin ennen koronaakin.

Vierailija
9/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta vain. tai no, sen verran meni siitä kun soitin klinikalle hoidon tarpeesta että pääsin käymään siellä lääkärissä ja röntgenissä. Siitä meni sen jälkeen vielä noin 4 kk itse asiaan eli hammasimplanttileikkaukseen. Synnynnäisesti puuttuu pysyviä hampaita huuli-ienhalkion myötä niin mulla hoituu asia tätä kautta....

Ihan hämmästyin nopeutta, kun en ollut siellä (Husuke-poliklinikka) asioinut sitten teinivuosien eli yli vuosikymmeneen. Olin ajatellut että asian hoitaminen etenkin korona-aikana olisi ollut hankalampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi