Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

POLIISIT -kotihälytys

Vierailija
24.06.2015 |

Onko jollain tietoa miksi ei enää tule telkkarista ? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny samaa ?

Vierailija
2/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvisaari: "Somalipojat voivat siis käytännössä ilman kummempia seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten suomalaisten teinityttöjen pilluihin. Saavatko siis myös perunanenät ilman seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten somalityttöjen pilluihin? Tai tuomareiden tyttärien pilluihin?" 

t.ääliömusupatjamoderaattori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on niin ala- arvosta paskaa - kuak on ohjannu nuo jaksot, poliisitki ihan idiootteja, kun koettavat olla niin kuuleja.

toinen yhtä ala- arvoisesti tehty sarja oli risteyksessä joka mukaili jonkun elmäntarinaa, järkyttävän huonoa näyttelemistä myös. ihan katsojien kyykyttämistä.'

toivottavasti näitä kahta paskaa ei näytetä enää ikinä.

ja kolmas yhtä huono - valheen vangit.

Vierailija
4/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi tapanila keissi ihan kauhee

Vierailija
5/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa ja tähänkin keskusteluun päädyin koska satuin juuri googlettamaan asian. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/poliisit-kotihalytys Tuolla luki TAUOLLA. Toivottavasti se tarkoittaa kesätaukoa, on niitä harvoja sarjoja joita seuraan. Harmi että tauolle ei ole mitään määritelmää ja jaksot on niin vähän aikaa nähtävissä. Pitäisikö tsekata syyskuuhun saakka joka viikko Ruudusta josko olisi alkanut taas ilmestymään uusia jaksoja?

Vierailija
6/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kun en joskus tajunnut, että kyseessä ei ole "poliisit"-sarja, vaan ihan näytelty ohjelma. Siinä oli taas joku kotivideojuttu ja ihmettelin jo silloin, että miten ne tälläistä näyttää telkkarissa. Keissi päättyi niin, että kuvaajan isoveli oli hirttäytynyt autotalliin ja se hirttäytynyt ruumiskin tietty näytettiin. Olin aivan h*lvetin järkyttynyt monta tuntia siitä "ruumiin" näkemisestä. Meinasin saada sydänkohtauksen, kun se tuli ruutuun. Onneksi sitten paljastuikin, että kyseessä on näytelty ohjelma. En tiedä miksen itse tajunnut sitä ensin.
.
Mutta toisaalta tuo pisti miettimään, että miten on niin ok katsoa televisiosta ihmisten tappamista, sotaa, kuolemaa ja kaikkea muuta, kun tietää, että se on näyteltyä. Ei mitään reaktiota. Sitten kun näkee (tai luulee näkevänsä) jotain aitoa, niin se on ihan eri juttu, vaikka kuva olisi sama.
.
Ei siinä, ihan hyvä sarja kyllä.

Vierailija
7/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:32"]

Huhhuh, kun en joskus tajunnut, että kyseessä ei ole "poliisit"-sarja, vaan ihan näytelty ohjelma. Siinä oli taas joku kotivideojuttu ja ihmettelin jo silloin, että miten ne tälläistä näyttää telkkarissa. Keissi päättyi niin, että kuvaajan isoveli oli hirttäytynyt autotalliin ja se hirttäytynyt ruumiskin tietty näytettiin. Olin aivan h*lvetin järkyttynyt monta tuntia siitä "ruumiin" näkemisestä. Meinasin saada sydänkohtauksen, kun se tuli ruutuun. Onneksi sitten paljastuikin, että kyseessä on näytelty ohjelma. En tiedä miksen itse tajunnut sitä ensin. . Mutta toisaalta tuo pisti miettimään, että miten on niin ok katsoa televisiosta ihmisten tappamista, sotaa, kuolemaa ja kaikkea muuta, kun tietää, että se on näyteltyä. Ei mitään reaktiota. Sitten kun näkee (tai luulee näkevänsä) jotain aitoa, niin se on ihan eri juttu, vaikka kuva olisi sama. . Ei siinä, ihan hyvä sarja kyllä.

[/quote]

Sama jakso itsellekin oli vaikea jakso. Mun isäni on hirttäytynyt, löysin. Joten jakso oli itselle todella tunteikas... ja kun katsoin sitä vielä teinien kanssa, ja yksi ei nähnyt mitä tapahtui. Kelaa takaisin päin!

Tiesin, että on näyttelijöitä. Silti oli kovin itkuinen hetki ja karjasinkin pojille, että EI KELATA.

Onhan siinä rankkoja juttuja. Liian arkipäiväisiä juttuja.

Kaikki leffat yms. on kuitenkin erilaista, ei ne aina ole niin todenperäisiä. Onneksi. Itsekin seuraan innolla Game of Thronesia.. niinpä niin, ei ihmishenki ole mitään.

Sodat ovat valitettavasti/onneksi Suomessa kaukaisia asioita, vaikka sodan runtelemista maista otamme ihmisiä vastaan...