Luonnontilassa, siistitty vai posliini? Miksi?
Kommentit (29)
siis lyhennetty kauttaaltaan ja reunoilta ajettu. koska luonnontila on iso tursuileva pehko ja posliini aikuisella naiselle on mielestäni hmmm... juu, ei mun juttu todellakaan. ja todellinen turn off myös miehelle.
Esikoisen odotusajan ihan alussa kävimme lomalla (-02) Inglesissä. Sinne lähtiessä halusin karvat kokonaan pois. Kävin kosmetologilla vahauttamassa ne, ja sen jälkeen olen ollut kaiken aikaa ilman karvojani. Poisto edelleen lämminvahalla, ja tehdään kotioloissa.
Luonnontila on kyllä jotain ihan karmeeta. En voi ymmärtää, miten naiset pystyy olemaan sellaisen pöheikön kanssa. Johan se alapää alkaa haisemaankin vaikka kuinka pesis alakerran päivittäin. YökYökYök.. näyttääkin ihan karmealle.
btw.. siistiikö teidän miehet paikkansa? Meillä siistii :)
siistitty, ihan vain sen takia että on mukavampi käydä uimassa ja kylpylässä kun karvat ei rehota uimapuvun alta..
ennen raskautta oli pieni tupsu mut mahan alle ei näe joten on helpompi ajaa kaikki pois
Mies ja minä emme pidä karvoista, joten molemmat posliineja. En voisi kuvitella itseäni " luonnontilassa" .
Vierailija:
inhoan sänkeä siellä ja jos illalla ajelen karvat niin jo aamulla pistelee inhottavasti. Siistin tarvittaessa esim. kylpylään mennessä. Miestäkään ei haittaa (tai ainakaan ei ole sanonut), joten annan olla semmosena kun se on.
Siistisin enemmänkin, mutta saan aina inhottavia näppyjä ja kutinaa ajelusta enkä ole löytänyt mitään hyvää tapaa poistaa karvoja ilman näitä " sivuoireita" . Luulenpa, että tämä on monella se syy olla luonnontilainen.
Itse joudun ajamaan joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, ja säästyn täten kutinalta ja pistelyltä.