Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnontilassa, siistitty vai posliini? Miksi?

Vierailija
24.09.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun ajamaan joka päivä tai vähintään joka toinen päivä, ja säästyn täten kutinalta ja pistelyltä.

Vierailija
22/29 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lyhennetty kauttaaltaan ja reunoilta ajettu. koska luonnontila on iso tursuileva pehko ja posliini aikuisella naiselle on mielestäni hmmm... juu, ei mun juttu todellakaan. ja todellinen turn off myös miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen odotusajan ihan alussa kävimme lomalla (-02) Inglesissä. Sinne lähtiessä halusin karvat kokonaan pois. Kävin kosmetologilla vahauttamassa ne, ja sen jälkeen olen ollut kaiken aikaa ilman karvojani. Poisto edelleen lämminvahalla, ja tehdään kotioloissa.

Vierailija
24/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnontila on kyllä jotain ihan karmeeta. En voi ymmärtää, miten naiset pystyy olemaan sellaisen pöheikön kanssa. Johan se alapää alkaa haisemaankin vaikka kuinka pesis alakerran päivittäin. YökYökYök.. näyttääkin ihan karmealle.

btw.. siistiikö teidän miehet paikkansa? Meillä siistii :)

Vierailija
25/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistitty, ihan vain sen takia että on mukavampi käydä uimassa ja kylpylässä kun karvat ei rehota uimapuvun alta..

Vierailija
26/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta oli pieni tupsu mut mahan alle ei näe joten on helpompi ajaa kaikki pois

Vierailija
27/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä emme pidä karvoista, joten molemmat posliineja. En voisi kuvitella itseäni " luonnontilassa" .

Vierailija
28/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

inhoan sänkeä siellä ja jos illalla ajelen karvat niin jo aamulla pistelee inhottavasti. Siistin tarvittaessa esim. kylpylään mennessä. Miestäkään ei haittaa (tai ainakaan ei ole sanonut), joten annan olla semmosena kun se on.

Vierailija
29/29 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistisin enemmänkin, mutta saan aina inhottavia näppyjä ja kutinaa ajelusta enkä ole löytänyt mitään hyvää tapaa poistaa karvoja ilman näitä " sivuoireita" . Luulenpa, että tämä on monella se syy olla luonnontilainen.