Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi ällöttävin asia, mitä joku miehesi kaveri on tehnyt?

Vierailija
23.06.2015 |

Mun on se, kun yksi mieheni kavereista alkoi seurustella jonkun parikymppisen tytön kanssa. Tyyppi itse on 35-vuotias. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani perheellistä ystävääni. Tiesi varatuksi. Iski silti. On nyt porttikiellossa meille.

Vierailija
2/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieri nenääni kun olin imppaamassa kikua pyllyn kautta takaapäin suikkulliin samalla kun mieheni väänsi kakkaa housuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas heränny

Vierailija
4/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:06"]Pani perheellistä ystävääni. Tiesi varatuksi. Iski silti. On nyt porttikiellossa meille.
[/quote]

Ja sun perheellisellä ystävälläsi ei ollut mitään osuutta asiaan? Pelkkä uhri? Onko sun ystävällä porttikielto teille?

Vierailija
5/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:06"]Pani perheellistä ystävääni. Tiesi varatuksi. Iski silti. On nyt porttikiellossa meille. [/quote] Ja sun perheellisellä ystävälläsi ei ollut mitään osuutta asiaan? Pelkkä uhri? Onko sun ystävällä porttikielto teille?

[/quote]

Ei kun mies on aina sika. Myös silloin kun sinkkusika panee varattua naista. Kaikki vastuu on aina miehellä

:D olen itsekkin sinkkuna rakastellut naimisissa olevan naisen kanssa. En minä ketään pettänyt...

Vierailija
6/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänesti persua!

Vierailija
7/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalainen kaveri söi kalan pään aivoineen päivineen. 8-X

Vierailija
8/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski munansa meidän keittiönpöydälle ja vielä niin ylpeenä kysäisi "tekiskö mieli näin upeeta?" No, eipä tehnyt. Sitten vaan kikuli takaisin pöksyyn ja muiden seuraan juhlimaan. Eipä ollut eka kerta. Vaimonsa kyllä tietää miehensä harrastuksista ja mieheni myös, monet muut.

Kavereita ollaan yhä, tietyllä varauksella, kun tuo oli vissiin viides kerta kun noin mulle teki. Mä en enää heillä käy, eikä se tule meille iltaaistumaan. Tallissa voi hääräillä muiden kanssa.

Eikä se ollut edes upea. Pienen pieni pötkö karvakasan joukossa. Mä en ymmärrä vieläkään sitä karvotuksen määrää ja pituutta. Ihan suomalainen mies.

Vierailija
9/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasti ryhmäseksiä mieheni ja kahden naisen kanssa. Noh, eivät sentään panneet keskenään.. mutta hyiiiii kuitenkin. Tämä tapahtui ennen kuin olimme pariskunta ja aika ääliö on kyllä miehenikin, kun minulle tämän meni kertomaan.

Vierailija
10/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:06"]Pani perheellistä ystävääni. Tiesi varatuksi. Iski silti. On nyt porttikiellossa meille. [/quote] Ja sun perheellisellä ystävälläsi ei ollut mitään osuutta asiaan? Pelkkä uhri? Onko sun ystävällä porttikielto teille?

[/quote]

Ei kun mies on aina sika. Myös silloin kun sinkkusika panee varattua naista. Kaikki vastuu on aina miehellä

:D olen itsekkin sinkkuna rakastellut naimisissa olevan naisen kanssa. En minä ketään pettänyt...
[/quote]

Sama täällä. Olen harrastanut sinkkuna seksiä useiden naimisissa olevien naisten kanssa, jopa häämatkalla ollutta naista. En kokenut tekeväni väärin. Nyt olen ollut itse naimisissa 10 vuotta enkä ole koskaan pettänyt vaimoani ja 2 lapseni äitiä.

Vierailija
11/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytti minut kun halusin nussia hänen kanssaa.

Vierailija
12/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelleet, kaivaneet muniaan ja muutenkin sikailleet mun nähden.

Vierailija
13/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin just muutettu kun mieheni kaverit saunoivat meillä. Olivat siis muuttoapuna. Yksi kavereista oli vääntänyt ripulit lauteille. Oli kiva niitä raskaana ollessa siivoilla. :/

Vierailija
14/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:05"]Oltiin just muutettu kun mieheni kaverit saunoivat meillä. Olivat siis muuttoapuna. Yksi kavereista oli vääntänyt ripulit lauteille. Oli kiva niitä raskaana ollessa siivoilla. :/
[/quote]

Niin ja yksi mieheni kavereista oli joskus yöllä käynyt pissaamassa sohvan nurkkaan. Ja koira tietysti haistoi sen ja merkkasi. :/ Onneksi eivät ole enää meillä ryypiskelleet muuton ja lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
15/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Somalipojat voivat siis käytännössä ilman kummempia seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten suomalaisten teinityttöjen pilluihin. Saavatko siis myös perunanenät ilman seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten somalityttöjen pilluihin? Tai tuomareiden tyttärien pilluihin?" Näin tokaisi Hirvisaari, mieheni kaveri.

Vierailija
16/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini (nainen) kaivaa nenäänsä ja syö räkäänsä. Kyllähän sitä monet yksinään tekevät, mutta hän tekee niin sumeilematta meidän kavereiden läsnäollessa. Hyi yrjötys :X

Vierailija
17/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheke kertoi hauskana juttuna, miten paljon hehkutetun kaveriporukkansa yksi tyyppi oli synnytyksessä sanonut hoitohenkilökunnalle, että voi sinne alapäähän sitten pari tikkiä laittaa, että on tiukempi.

Terkkuja Saloon.

Vierailija
18/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisseet pahalle, öykänneet ja möykänneet ja eivätkä ole tajunneet edellisen illan/yökyläilyn sopivaa kestoa. En jaksa kuunnella ja haistella pienessä kaksiossa ylimääräisiä äijiä esim. pe klo 17.00 - la klo 17.00. Puolilta päivin pitäisi osata poistua omatoimisesti. Omia sotkuja pulloja/tölkkejä ei myöskään siivota ja oletus on, että saavat ruuankin ilman mitään tuomisia.

Se on loppu nyt, meillä ei enää yökyläile muut kuin sukulaiset.

Vierailija
19/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:50"]Ex-mieheke kertoi hauskana juttuna, miten paljon hehkutetun kaveriporukkansa yksi tyyppi oli synnytyksessä sanonut hoitohenkilökunnalle, että voi sinne alapäähän sitten pari tikkiä laittaa, että on tiukempi.

Terkkuja Saloon.
[/quote]

Ollu jätkällä pokkaa...

Vierailija
20/22 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rasismi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi