Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut?

Vierailija
23.06.2015 |

Olen nyt tapaillut n. kuukauden miestä ja olemme käyneet yhdessä mm. syömässä, leffassa, muutamilla jne. Viihdyn hyvin miehen seurassa ja meillä on ollut hauskaa. Ongelma on kuitenkin siinä että mies ei ole itse kovin aktiivinen ottamaan yhteyttä. Yleensä se olen aina minä joka sitä viestiä laittaa ja yhteyttä ottaa. Kuitenkin mies on jokaiseen viestiini vastannut eikä ole yhtäkään näkemistä peruuttanut. Olen asiasta häneltä kysynyt ainakin 4 krt ja hän on sanonut että viihtyy seurassani mutta ei tiedä mitä haluaa ja haluaa edetä hitaasti ja rauhassa. Viime viikonloppuna kysyin häneltä että haluaako hän nähdä lauantaina ja sain vastaukseksi että ei vielä tiedä ehtiikö kun on sopinut kaverinsa kanssa pelaamis illan. Hänestä ei sitten koko lauantaina mitään kuulunut ja yöllä sitten vasta laittoi viestiä. Sunnuntaina hän kuitenkin illalla kysyi minua syömään johon suostuin. Tiedän että hän on ujo ja luulen myöskin että hänellä on jonkin asteinen peliriippuvuus. Kiinnostusta mielestäni kuitenkin osoittaa se että hän on tarjonnut ruokia ja juomia, sekä aina hakenut ja heittänut minut kotiin, vaikka välimatkaa on jonkin verran (n.30km). En nyt tiedä miten tästä eteenpäin ja pää on ihan pyörällä.. Kaipaisin neuvoja ja vinkkejä miten edetä tässä tilanteessa!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi kiinnostunut, mutta haloo, olet ihan hirveä hätähousu ja käytökselläsi ajat miehen pois ja tapat kiinnostuksen. Tivaapa vielä pari kertaa miksi sitä ja miksi tuota, niin aivan varmasti jossain vaiheessa mies vetäytyy täysin. Olette tapailleet kuukauden!

Vierailija
2/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ ota peliriippuvaista miestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän että olen kysellyt ehkä hieman liikaa ja ollut aikamoinen pommittelija mutta kun en ole saanut mieheltä selvää vastausta. Tiedän että kuukausi ei ole paljoa mutta luulisi että mies kk:n tapilun jälkeen osaisi sanoa edes jotain mistä saisi käsityksen kiinnostaako häntä. AP.

Vierailija
4/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut sun luonteesta, ei vartalosta. Olet kuin sisko

Vierailija
5/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kuukaudessa osaa jo kertoa, että voiko häntä kiinnostaa muukin kuin pillu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi