20-vuotiailla tytöillä ei ole vielä aikuisen naisen muotoja.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:25"]
Joillain on, joillain ei. Mikä siinä on ihmeellistä? Olen yli kolmekymmentä eikä vieläkään ole naisellisia muotoja, isoäidillä ei 90-vuotiaana ollut naisellisia muotoja. Jos meinaat isoja tissejä ja peppua ja leveitä lantioita.
[/quote]Näin. 20-vuotiaan kroppa ei enää kehity. Kaikkia ei vain siunata niillä naisellisilla muodoilla.
Onko sun mies lähtenyt nuoremman matkaan vai mistä olet noin katkera?
Jipii ne rinnatkin on siis vielä tulossa??? Wuhuu! Säikähdin jo että nää jää tällaseksi. Murrosiässä kasvoivat vain A-kuppiin, raskaus- ja imetysaikana B/C-kuppiin ja nyt ne on taas A:t ja kuin ja todella sen näköiset että on imetetty. Mutta kiva tietää että koska olen vasta 20-vuotias tyttö, niin rinnatkin vielä tästä kasvaa.
Lantio voisi pysyä tällaisena. En tiedä levenikö se synnytyksestä, en ole ainakaan huomannut, mutta olen siihen tyytyväinen tällaisenaan. Toivottavasti siis kaikki ne "aikuisen naisen muodot" tulee mulla rintoihin :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:24"]
Juu ei ole! Sen huomaa nyt kolmekymppisenä, kun ne vaatteet, joita käytti vielä parikymppisenä, ei mahdu millään. Kyllä rasvaa kertyy eri tavalla ja kroppa jotenkin leviää lantion seutuvilta.
[/quote]
God bless.
Ap taitaa puhua vain omasta "muodostaan" (=plussapallo), onneksi kaikki meistä ei kerää rasvaa kuin sieni :)
Minkäs ikäisenä niiden aikuisen naisen muotojen olisi suotavaa sitten ilmaantua? Minkä ikäisellä aikuisen naisen muodot eivät enää saa näyttämään ikäistään vanhemmalta?
no kyllä mulla on ainankin ihan aikuisen naisen muodot vaikka vasta 18 oonkii.rinnat löytyy ja leveyttä lantiostakin
jaa? no sano nyt vähän enemmän, onko se sitten mielestäsi hyvä vai huono vai mitä tällä haetaan?
Juu ei ole! Sen huomaa nyt kolmekymppisenä, kun ne vaatteet, joita käytti vielä parikymppisenä, ei mahdu millään. Kyllä rasvaa kertyy eri tavalla ja kroppa jotenkin leviää lantion seutuvilta.
Milloin sulla Ikis alkaa kesäloma? Vai meinaatko tykittää näitä aloituksia ilman taukoa? :D
Aikuisen naisen muodot voi olla jo 12-vuotiaalla. Niin oli minulla, mutta siitä huolimatta minua on aina luultu nuoremmaksi kuin olen. 16-vuotiaana olin kuulemma 12-vuotiaan näköinen. Ei se silloin kivalta tuntunut, näin vanhempana tuntuu mukavalta senkin edestä, kun kukaan ei usko minua yli nelikymppiseksi.
Joillain on, joillain ei. Mikä siinä on ihmeellistä? Olen yli kolmekymmentä eikä vieläkään ole naisellisia muotoja, isoäidillä ei 90-vuotiaana ollut naisellisia muotoja. Jos meinaat isoja tissejä ja peppua ja leveitä lantioita.