Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää sopiiko platinanvaaleat hiukset?

Vierailija
23.06.2015 |

Oon aina haaveillu sen värisistä hiuksista. En vaan tiedä sopiiko ne mulle. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiselle ei ainakaan sovi, ellet ole muulta tyyliltäsi persoonallisen näköinen Gwen Stefani jolla täydelliset filmitähtimäiset kasvonpiirteet.

Jos sinulla on punertavaan menevä iho tai punastut helposti, niin blondaus saa kasvot näyttämään vielä pinkimmiltä ja Miss Piggyltä.

Vierailija
2/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, platinanvaaleet sopii melko hyvin kaikille, mutta parhaiten, jos kulmasi eivät ole ihan mustat (luonnostaan tai värjättynä...). Punertavalle ihonsävylle platinanvaalea (tai tuhkainen vaalea) on parempi, ja kellertävälle iholle sopii kullanvaaleakin. Tosin tuo platina taitaa sopia kellertäväihoisellekin.

Kokeile! Voihan sitä sitten sävyttää suuntaan tai toiseen sen jälkeen.

t. platinablondi, oikeasti tumma maantienharmaa/-ruskeahiuksinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellertävä iho, joka on medium ehkä sävyltään. Pisamia kasvoissa, ei muualla. Siniharmaat silmät. 

ap

Vierailija
4/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platinablondaus korostaa pisamia ja saa siksi kasvot näyttämään likaisilta ja epätasaisilta, se on vaativa hiusväri ja vaatii tasaisen sävyisen ihon ollakseen eduksi.

Pisamat ovat näteimmät strawberry blonde-hiussävyisellä naisella.

http://3.bp.blogspot.com/_yGVTLsIFIwk/S90LHvnxNuI/AAAAAAAAAFQ/XLYrZ-eXMZ4/s1600/STRAWBERRY+BLONDE+HAIR+COLOR.jpg

Vierailija
5/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olisi pisamia ja sinertävät silmät niin värjäisin tällaisen jännän vaalean sävyn jossa viileää ja lämpimää sekaisin

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/ff/c0/6dffc0b8524bea2e822ddd7c88ccb114.jpg

Vierailija
6/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäksi ei kannata vaalentaa, aurinko ottaa hiuksiin muutenkin ja ne voi kärsiä pahasti ja tuplasti niin vaalennusaineesta kuin auringon valosta.

Vierailija
7/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile peruukilla. Mä kokeilin ja näytän ihan haamulta. Ei sovi mulle ollenkaan minkäänlaiset vaaleat hiukset.

Vierailija
8/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa vaikka kännykkääsi joku sovellus jolla voit kokeilla eri hiustenvärejä kuvaasi. Mä testailin juuri Modiface nimisellä, että ei, mulle ei näköjään blondi sovi. Ihokin alkoi näyttää kummallisen vihertävältä ja sairaalta blondisävyjen rinnalla.

Vierailija
9/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:50"]No, platinanvaaleet sopii melko hyvin kaikille, mutta parhaiten, jos kulmasi eivät ole ihan mustat (luonnostaan tai värjättynä...). Punertavalle ihonsävylle platinanvaalea (tai tuhkainen vaalea) on parempi, ja kellertävälle iholle sopii kullanvaaleakin. Tosin tuo platina taitaa sopia kellertäväihoisellekin.

Kokeile! Voihan sitä sitten sävyttää suuntaan tai toiseen sen jälkeen.

t. platinablondi, oikeasti tumma maantienharmaa/-ruskeahiuksinen
[/quote]
Minusta taas platinanvaaleat sopivat tosi harvoille niistä, joilla sellaiset on blondattuna. Aika useilla näkee myös ruman juurikasvun tai pissankeltaisen sävyn. Todella harvalla tummahiuksisella platina näyttää uskottavalta tai hyvältä.

Vierailija
10/14 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platinablondit hiukset ovat olleet näyttävän näköiset ainoastaan kolmella naisella, jo aiemmin mainittu Gwen Stefani, Marilyn Monroe ja Madonna. Noiden kanssa on vaikea lähteä kilpailemaan :)

Vierailija
11/14 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ketju mutta nosta.

Itselläni pisamia kasvoissa ja värjäsin ihan platinan vaaleaksi hiukset. Iho vaalea, kulmakarvatkin luonnostaan vaaleat mutta olen jo vuosia värjännyt niitä.

Näytän hieman tältä nyt

https://www.google.fi/search?q=platinum+blonde+hair+with+freckles&sourc…:

Vierailija
12/14 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanha ketju mutta nosta.

Itselläni pisamia kasvoissa ja värjäsin ihan platinan vaaleaksi hiukset. Iho vaalea, kulmakarvatkin luonnostaan vaaleat mutta olen jo vuosia värjännyt niitä.

Näytän hieman tältä nyt

Minäkin näytän vähän tuolta kuin sinä ja kuva, tosin olen paljon vanhempi enkä enää ihan noin raikkaan näköinen, mutta tuonnepäin pitkälti.

Vierailija
13/14 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanha ketju mutta nosta.

Näytän hieman tältä nyt

Minäkin näytän vähän tuolta kuin sinä ja kuva, tosin olen paljon vanhempi enkä enää ihan noin raikkaan näköinen, mutta tuonnepäin pitkälti.

Mulla myös ikää jo 40, omasta mielestä hiusten väri sopii mutta en tiedä sitten muiden mielipidettä. ;) Iho on kyllä hyväkuntoinen, ei siis aknea tai arpia, hieman punoitusta ja niitä pisamia. Tykkään platinan vaaleista hiuksistani, ainut miinus että tarvii hoitaa hirveästi eikä kasva kovinkaan pitkäksi.

Vierailija
14/14 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi todellakaan kaikille platinanvaaleat eikä edes yleensäkään kovin vaaleat hiukset. Valitettavasti usein näkee vasta kokeilemalla miten käy.

Itse kuvittelin että mulle sopisi kun en ole luonnostani edes kovin tumma, sellainen maantiensävyinen lähinnä, kylmä harmahtava ruskea hiustenväri. Kulmakarvat ja ripset aika vaaleat, silmät sammalenvihreät. Kampaaja yritti mulle sanoa että hänestä tuntuu että vaalea ei ole paras vaihtoehto, että mun hiusvärissä pitäisi olla sävyä kunnolla. Mutta halusin ihan platinablondin. Valitettavasti näytän ihan haalealta ja valjulta tässä tukanvärissä. Runsaalla meikillä tilannetta saa toki parannettua, mutta en jaksa joka arkipäivä alkaa meikata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän