Tunnettuja suomalaisia miehiä, joilla tasokas ulkomaalainen nainen?
Laitetaampa listaa.
Ei kyllä tule itselleni montakaan mieleen. Eniten ihmetyttää nämä NHL tähdet. Näitä äijiä on muuttanut USA.an eri pituisiksi ajanjaksoiksi varmaankin satoja, mutta en tiedä yhtäkään kuka olisi saanut itselleen jenkkinaisen. Ei luulisi ainakaan varakkuudesta ja vartalon urheilullisuudesta jääneen uupumaan..
Formulatähdistäkin taitaa Keke olla ainut jonka emäntä on ollut nätti olematta kuitenkaan esim ex strippari tms..
Kommentit (52)
Ville Niinistö ja Pekka Haavisto (no, ulkomainen puoliso ainakin),
ovat varmaan tasokkaita puolisoja, kun miehet edustavat viher/vas.
Rallikuski Mikko Hirvosella taitaa olla ihan asiallinen ranskainen nainen. Ihan hyvin sellaiselta "babyface" kundilta. Ilmeisesti kielimiehiä
NHL-pelaajista ainakin Mikko Mäkelällä ja Antti Laaksosella on amerikkalaiset vaimot.
Valtteri Filppulalla amerikkalainen tyttöystävä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:59"]
Heikki Kovalainen
[/quote]
Heikki ei oikein muistutakaan perinteistä suomimiestä. Moottoriturpa.
hanoi rocksin kundit muistaakseni.
Jimi Tenorin puoliso Nicole Willis.
No jos itsekin olisi rikas ja kuuluisa niin paljon mieluummin sitä ottaisi jonkun missin tai fitnessmallin tuohon kainaloon, kuin jotain lääkäriä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:59"]
Heikki Kovalainen
[/quote]
Heikki ei oikein muistutakaan perinteistä suomimiestä. Moottoriturpa.
[/quote]
Ei niin, Heikkihän on absolutisti. Ehkä siinä se syy? Ite oon ulkomaisilta naisilta saanut kuulla kehuja suomalaisuudestani, kun luulevat että kaikki suomimiehet on kaljaa kittaavia läskikasoja. En toki ole absolutisti, mutta osaan käyttäytyä kuin ihminen eikä sika. Suomimiesten maine perustuu pitkälti just keski-ikäsiin junttimiehiin ja heidän kännisekoiluihinsa.
Itselläni (en ole tunnettu ja kuuluisa, onneksi) on ihan tasokas ulkomaalainen vaimo. No, ainakin omissa silmissäni ihan tasokas. Ja tietysti rakas.
Suomalaiset NHL-pelaajat eivät ole menestyneet paikallisilla naismarkkinoilla - en tiedä tosin onko ollut yritystäkään. Tietysti voi kysyä josko tavallista paikallista naista edes kiinnostaa ulkomaalaiset lätkäpelaajat. Oma käsitykseni on että amerikkalaisnaiset ovat varsin itsellisiä ja harvoin ottavat itselleen ulkolaista puolisoa - toisin kuin amerikkalaismiehet jotka korjaavat satoa ympäri maailmaa. Korjatkaa jos olen väärässä.....
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:07"]
Itselläni (en ole tunnettu ja kuuluisa, onneksi) on ihan tasokas ulkomaalainen vaimo. No, ainakin omissa silmissäni ihan tasokas. Ja tietysti rakas.
Suomalaiset NHL-pelaajat eivät ole menestyneet paikallisilla naismarkkinoilla - en tiedä tosin onko ollut yritystäkään. Tietysti voi kysyä josko tavallista paikallista naista edes kiinnostaa ulkomaalaiset lätkäpelaajat. Oma käsitykseni on että amerikkalaisnaiset ovat varsin itsellisiä ja harvoin ottavat itselleen ulkolaista puolisoa - toisin kuin amerikkalaismiehet jotka korjaavat satoa ympäri maailmaa. Korjatkaa jos olen väärässä.....
[/quote]
En tiedä oletko väärässä, mutta itse ainakin Yhdysvalloissa asuessani oli naismenestykseni varsin kiitettävällä tasolla. En nyt muutenkaan ole tottunut olemaan yksin, mutta "oikeanlainen" eksoottisuuteni oli jenkkityttöjen mielestä ilmaisen kovaa valuuttaa, vaaleat hiukset, siniset silmät, lihaksikas vartalo ~ viikinki :) Seuraa riitti.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:12"]
[/quote]
En tiedä oletko väärässä, mutta itse ainakin Yhdysvalloissa asuessani oli naismenestykseni varsin kiitettävällä tasolla. En nyt muutenkaan ole tottunut olemaan yksin, mutta "oikeanlainen" eksoottisuuteni oli jenkkityttöjen mielestä ilmaisen kovaa valuuttaa, vaaleat hiukset, siniset silmät, lihaksikas vartalo ~ viikinki :) Seuraa riitti.
[/quote]
pohjoismaiset miehet lienevät paljon tasa-arvoisempia. sekin voi vedota moniin. ei edes osata haaveilla että nainen olisi vain joku kaunis trophy jolta ei odotetakaan muuta kuin hymyä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]
Good for you buddy ! Joskus on ihan kiva olla väärässä - ja tulla korjatuksi.
Urpo Leppänen... Ja kuubalainen Ana ;-)
niinistö mut se eros