Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön yleiset tilat pelottavat minua. Ei tiedä kuka siellä häkkivarastossa tai pesutuvalla tulee vastaan

Vierailija
11.02.2022 |

Tämä on vielä kaupungin vuokratalo jossa asuu kaikenkirjavaa sakkia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pitää avainnippua mukana niin voit kilisyttää sitä jos tulee hätätilanne.

Vierailija
2/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä suhtaudut kadulla vastaantuleviin tai kaupan kassajonossa oleviin ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa asua talossa, jossa noin pelottaa. Kodin pitäisi olla turvallinen paikka.

Vierailija
4/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä suhtaudut kadulla vastaantuleviin tai kaupan kassajonossa oleviin ihmisiin?

Silloin yleensä on muita ihmisiä lähellä. Jossain kellaritilassa olet ihan yksin eikä huutoasi välttämättä kuulla.

Vierailija
5/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalot ovat hirveitä asuinpaikkoja, se meteli, hajut ja epäsiisteys.

Vierailija
6/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on yleensä muita ihmisiä ja pääset helposti karkuun/saat apua, häkkikellarissa ja pesutuvassa välttämättä ei.

ei-ap

Vierailija
7/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on yleensä muita ihmisiä ja pääset helposti karkuun/saat apua, häkkikellarissa ja pesutuvassa välttämättä ei.

ei-ap

Eikös se yksi vanha nainenkin rrrrraiiiskkkkattu juurikin taloyhtiön pesutuvassa?

Vierailija
8/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelännut ennen,sitten lähdin klo 22 hakemaan patjaa kun kaveri oli tulossa yökylään. Joku ukko ilmestyi vessasta ja koetti vetää sen patjan minulta ja sönkötti että "nukutaan yhdessä tässä",hampaat ihan mädät ja lääkkeiset silmät. Jätin patjan ja juoksin!

Kun lähdettiin sitten myöhemmin kaverin kanssa leipäveitset aseina hakemaan patjaa niin ukko oli kussut siihen 🤢

Vierailija
9/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pelännut ennen,sitten lähdin klo 22 hakemaan patjaa kun kaveri oli tulossa yökylään. Joku ukko ilmestyi vessasta ja koetti vetää sen patjan minulta ja sönkötti että "nukutaan yhdessä tässä",hampaat ihan mädät ja lääkkeiset silmät. Jätin patjan ja juoksin!

Kun lähdettiin sitten myöhemmin kaverin kanssa leipäveitset aseina hakemaan patjaa niin ukko oli kussut siihen 🤢

Kerrostaloelämän autuutta. Ihanaa!

Vierailija
10/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti halutan rakentaa niitä yhteisiä  tiloja. Mutta kun  niissä ei  vihdy kukaan  yhdessä. Samoin minä  pelkään niin paljon mennä meidän kellarriin ettei  niillä tiloilla ole käyttöä. Tämä on  kuitenkin rivitalo.   En  uskalla siellä edes saunassa käydä.   Siellä on lisäksi  toiset  jääkaapit, en minä  sinne  mitään vie, kun usein  on niin myöhä etten  yksin  menisi snne.

Vierailija
11/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele taistelulajeja ja vedä kurkipotku narkkariin. Ongelmia ei tule ja voit ottaa narkkarin ojennuksen harrastukseksi.

Vierailija
12/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en ole törmännyt kehenkään melkein koskaan, kun olen ollut häkkivarastolla käymässä? Oli sitten päivä tai yö, ihan yhtä tyhjiä on ne kellaritilat isossakin kerrostalossa. Olen mies, mutta ei se varmaan sitä törmäämättömyyttä aiheuta.

Vierailija
13/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa rikoksista ei varmasti tapahdu noissa tiloissa. Mutta kannattaa hankkia semmoinen hälytin avainnippuun.

Vierailija
14/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa han turvaa hakenut af gaani Ra iskasi 90 vuotiaan mummon tuollaisessa pesutuvassa, vai oliko somppu.

Mummolta murtui lonkkakin siinä ja menehtyi sitten sairaalassa pääsemättä enää kotiinsa.

Vierailija
15/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku päiväs aikaan, silloin muitakin ihmisiä on ylleensä liikkeellä. Ne juopot ja narkit yleensä yöllä riekkuu yleisissä tiloissa.

Vierailija
16/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit vaikka jättää kellarin oven auki, laita kenkä tai jotain väliin, niin joku kuulee jos huudat siellä jos joku hätä tulee.

Vierailija
17/17 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ovat jotain kodittomia jos nukkuvat jossain pyykkituvalla, harvemmin vaaraksi, jos tulee vastaan niin sano anteeksi häiriöstä ja poistu paikalta, soita kytätä korjaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän