Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huimauksen tunne, höntti olo - lääkäriin?

Vierailija
23.06.2015 |

Olen viime kuukausien aikana huomannut, että olo on usein sellainen "höntti", en ole ihan täysillä mukana. Välillä tuntuu, kuin tekisin asiat hidastetusti. Nyt ihan viime viikkoina, erityisesti parina viime päivänä, minua on kuimannut useasti. Ei pahasti, mutta kuitenkin niin, että sen huomaa ja pitää pysähtyä hetkeksi. Olen ylipainoinen ja luulen, että minulla on todella korkea verenpaine. Ikää on 40v.

Lääkäriin tässä varmaankin pitäisi mennä. Terveyskeskukseen tuskin saa aikaa, joten suunta on yksityiselle. Varaanko ihan yleislääkärin? Mitäs jos löytyy jotain vakavampaa, voinko siirtyä julkisen terveydenhuollon pariin? Tulee nimittäin todella kalliiksi käydä kaiken maailman kokeissa sun muissa kenties montakin kertaa yksityisellä. En ole oikeastaan koskaan sairastanut, siksi olen aika tietämätön näistä asioista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita oireita paniikkihäiriössä

Vierailija
2/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä voidaan laittaa lähete julkiselle puolelle esim. jatkotutkimuksiin. Olisiko jollain tuttavallasi kotonaan verenpainemittaria, jota saisit lainata?
Korkealta verenpaineelta kuulostaa, voi toki olla muutakin. Yleislääkäri riittää. Saisitko ajan varattua jo tälle viikolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli otettua jussina vähän reippaammin?

Vierailija
4/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, miksei terveyskeskukseen saisi aikaa? Soita sinne nyt vaan.

Vierailija
5/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta asentohuimaus. Sopiiko oireet?
Voi olla myös se verenpaine, mutta kyllä sitäkin pitää hoitaa. Soitto terveyskeskukseen vaan!

Vierailija
6/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiko korvissa?

Vierailija
7/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaisia oireita sekä raajojen toispuoleista puutumista, ja syyksi paljastui paha niska-hartiaseudun lihasjumi.

Vierailija
8/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia oireita, kesti lähemmäs vuoden ennenkuin pääsin magneettikuvauksiin..

Vierailija
9/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa ei soi, alkoholia en juo. Paniikkihäiriötä ei ole. Kamala flunssa kyllä ja nyt googlailin, että niistäminen voi aiheuttaa huimausta. Ja niistää mun on pitänyt, paljon! Myös niskajumi löytyy varmasti. Täytyy yrittää saada verenpainemittari lainaksi jostain, lähteä sauvakävelemään ja vesijuoksemaan kunhan tauti hellittää ja suunnata lääkäriinkin jossain vaiheessa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi