Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiton minimivaatimukset ei riitä?

Vierailija
23.06.2015 |

En saa varmaan rahaa liitolta, koska minimivaatimusaika ei ole tullut täyteen. Mitäs sitten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit jonkin lyhyen työsuhteen, että pääset täyttämään työssäoloehdon? Tai sitten yrität löytää oikean, pidempikestoisen työn ja tulet toimeen palkalla.

Vierailija
2/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä yritetään koko ajan hakea työtä, mutta ei ole riittävästi työkokemusta. Jos en saa liitolta rahaa niin voinko hakea Kelalta työttömyystukea? Olen vastavalmistunut, enkä ymmärrä näitä byrokraattisia asioita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt avioehdon jossa saat x määrän rahaa,  jos liitto kestää x ajan vain mistä hitos sinä puhut?!

Vierailija
4/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:04"]

No tässä yritetään koko ajan hakea työtä, mutta ei ole riittävästi työkokemusta. Jos en saa liitolta rahaa niin voinko hakea Kelalta työttömyystukea? Olen vastavalmistunut, enkä ymmärrä näitä byrokraattisia asioita. Ap

[/quote]

www.mol.fi

www.kela.fi

Vierailija
5/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattiliitossa, valmistuin, olin töissä samalla kun opiskelin, mutta työviikkoja ei ollut riittävästi ajassa x. Valmistuin ammattiin, nyt pitäisi hakea tukia, koska töitä ei ole. En tiedä, mihin olen oikeutettu. Ap

Vierailija
6/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:11"]

Olen ammattiliitossa, valmistuin, olin töissä samalla kun opiskelin, mutta työviikkoja ei ollut riittävästi ajassa x. Valmistuin ammattiin, nyt pitäisi hakea tukia, koska töitä ei ole. En tiedä, mihin olen oikeutettu. Ap

[/quote]

Ja av on oikea paikka ottaa näistä asioista selvää?!

Vierailija
7/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noista kelan ja molin teksteistä yhtään mitään ja työkkärin täti sanoi että hae liitosta rahaa kun siihen kerran kuulut. Ap

Vierailija
8/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:18"]

En tajua noista kelan ja molin teksteistä yhtään mitään ja työkkärin täti sanoi että hae liitosta rahaa kun siihen kerran kuulut. Ap

[/quote]

Oppivelvollisuus on, mutta ei velvollisuutta oppia lukemaan. :D

Vierailija
9/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:18"]En tajua noista kelan ja molin teksteistä yhtään mitään ja työkkärin täti sanoi että hae liitosta rahaa kun siihen kerran kuulut. Ap
[/quote]
Oletko ollut yhteensä 28 viikkoa töissä opiskeluaikana? Liityitkö liittoon heti fuksina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan