Mitä väliä minkä merkkiset vaatteet, kengät tai laukku ovat?
Eikö pääasia ole se, että itse tykkää ja näyttää hyvältä.
Kommentit (5)
Ei olekaan. Joillakin on vain tarve saada päteä asiassa kuin asiassa.
Itse toivoisin vaatteilta tuon niistä tykkäämisen ja hyvännäköisyyden lisäksi myös kestävyyttä. Sitä silmällä pitäen olen yrittänyt tutustua eri merkkeihin, josko löytyisi joku jonka laatuun voi luottaa.
Mekkilaukuissa on satsattu laatuun. Ne on suunniteltu toimiviksi, design ja materiaalit kestävät aikaa. Käytin aiemmin markettilaukkuja, joita joutuikin huonon laadun takia ostamaan usein (jätettä tuli paljon). Sama pätee kenkiin.
Se on teidän oma vikanne kun kasvatatte lapsistanne sellaisia merkkipellejä. Voivoi nykyäjan nuorisoa. No vittu ihan teidän oma vika :D kannattasko vähä miettii hei
En katto onko tuote merkkituote vai ei. Kiinnitän enemän huomiota ostovaiheessa siihen että laatu on hyvää ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Ei se että onko jossakin tuotteessa jonkin tekijän merkki tarkoita että ne on hyviä ja laadukkaita. Hintaa niissä on sitäkin enempi. Jos tykkään tuotteesta ja se on laadukas niin ostan sen vaikkei se olisikkaan merkkituote. En kuitenkaan suostu maksamaan plkästä merkistä taivaita. On ihan järjetöntä maksaa valtavia summia vain merkistä jos tuotetta esimerkisi käyttää vain muutaman kerran. Mutta maksajia on paljon. Täytyy olla status ja kuulu siihen "parempaan" ryhmään.