Musta tuntuu että tämä palsta täynnä
meitä joilla sitä seksiä ei ole.
tositarinoina moni haaveitaan kertoo ja miehet notkuu täällä kun luulevat löytävänsä pimpsaa
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:02"]
meitä joilla sitä seksiä ei ole. tositarinoina moni haaveitaan kertoo ja miehet notkuu täällä kun luulevat löytävänsä pimpsaa
[/quote] Olen samaa mieltä, valitettavasti pimpsan puutteessa olevia miehiä ja nuoria poikia. Harvassa oikeita naisia.
meitä joilla sitä seksiä ei ole. tositarinoina moni haaveitaan kertoo ja miehet notkuu täällä kun luulevat löytävänsä pimpsaa
[/quote]
Miksi sitten tulit tänne. Kyllä kuule fantasioissa ei ole mitään väärää, onhan täällä toki kokeilunhaluisiakin. Aika harvoin täällä meilejä on saatikka puhelin-numeroita, täällä on sellaisiakin jotka ovat tietämättömiä seksin tai seksilelujensuhteen. Tositarinoitakin varmasti on, itse henkilökhtaisesti kerron asioistani ja koitan auttaa ja vastailla mielipiteistäni. Olisikohan sinulle senssipalsta tai teille seksittömille?M50+.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:02"]meitä joilla sitä seksiä ei ole.
tositarinoina moni haaveitaan kertoo ja miehet notkuu täällä kun luulevat löytävänsä pimpsaa
[/quote]
Jos on jotain vikaa ja valittamista mutta mies on mukava niin HEI HERES SOME FACT. Miehet ei ole mitään ajatusten lukijoita. Ja opeta mistä sen täytyy nuolla.
Seksiä on pakko saada, mutta mistään senssipalstoilta sitä ei vain yksinkertaisesti saa. Mielummin sitä täällä heiluu missä on naisiakin oikeasti paikalla.
nimim. kerran treffit sopinut täältä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:39"]Seksiä on pakko saada, mutta mistään senssipalstoilta sitä ei vain yksinkertaisesti saa. Mielummin sitä täällä heiluu missä on naisiakin oikeasti paikalla.
[/quote]
Oliko hyvät treffit? Saitko aitoa av-mammaa?
N32v
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:37"]
[/quote] Olen samaa mieltä, valitettavasti pimpsan puutteessa olevia miehiä ja nuoria poikia. Harvassa oikeita naisia.
[/quote]On täällä naisia, mutta kun palstan jutut ovat samat viikosta toiseen niin eihän täällä jaksa kuin käväistä. Kuinkakohan monta aktiivista kirjoittajaa täällä on, alle 10? N41
Mulle kans kelpais av-mamma Kuopiosta!!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:39"]
Seksiä on pakko saada, mutta mistään senssipalstoilta sitä ei vain yksinkertaisesti saa. Mielummin sitä täällä heiluu missä on naisiakin oikeasti paikalla.
[/quote] Mut sun vastauksiin vastaa "valenaiset" joilla on mulkut. Mitäs siihen sanot?
oispa pimpsaa