Mitä ajattelet 45-vuotiaan naisen ja 30-vuotiaan miehen
suhteesta? Näkisitkö, että tuollaisella ikäerolla voisi tulla vakavampaa kuin seksisuhde? Tunnetko vastaavia ikäeropareja?
Kommentit (7)
En mitään. Aikuisia ihmisiä joten voivat tehdä mitä tykkäävät.
Voi olla vakavaakin. Itse olen 44-vuotias ja miesystäväni 33-vuotias. Olemme seurustelleet vähän yli vuoden nyt ja aikomuksena olisi muuttaa yhteen talvella.
Tapasimme jo kolme vuotta sitten kesällä mutta silloin molemmilla oli vähän huono tilanne, minä olin juuri eronnut pitkästä avioliitosta ja miehelläkin oli omat juttunsa silloin.
Onneksi nyt voimme olla yhdessä. Minulla on kaksi lasta, 20v ja 16v ja miehellä yksi lapsi, 9v.
Oma naisystäväni on 24 vuotta vanhempi. Suurimmat ongelmat ovat tuloerot ja naisen lapsi. Itse iällä ei ole merkitystä. Vajaa 3 vuotta oltu yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:02"]
En mitään. Aikuisia ihmisiä joten voivat tehdä mitä tykkäävät.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:03"]
Oma naisystäväni on 24 vuotta vanhempi. Suurimmat ongelmat ovat tuloerot ja naisen lapsi. Itse iällä ei ole merkitystä. Vajaa 3 vuotta oltu yhdessä.
[/quote]
Ongelma tuloeroista, johtuu naisystäväsi reilusti suuremmista tuloista? Muutenhan se tuskin olisi onglema.
Etkö halua omaa lasta?
41v m
Jos on jo lapset tehtynä, niin mikäs siinä, suhde voi hyvinkin toimia muutenkin kuin sängyssä. Mutta jos mies on vielä lapseton, saa olla aika varma päätöksestään pysyä suhteessa ja jäädä lapsettomaksi.
Jos mies haluaa lapsia niin pitkäkestoinen suhde tuskin onnistuu/kannattaa. Muussa tapauksessa antaa mennä vaan, rakkaus ei katso ikää (kunhan molemmat täysi-ikäisiä).