Uskotko kaveriasi, jos hän väittää puolisosi pettäneen sinua?
Jos uskot, kuinka hyvä kaverin pitää olla? Uskotko jokaisen hyvänpäiväntutun juoruja vai pidätkö kenties bestiksesikin sanoja kateellisen panetteluna?
Kommentit (12)
Tottakai kysyisin mitä on tapahtunut ja vertaisin sitä omaan tietooni miehen tekemisistä. Purematta en nielisi asiaa. Jos "tieto" olisi valheellinen, olisi tämä kaveri aika entinen kaveri.
En uskoisi, mutta kertoisin miehelleni kyseisistä juoruista ja katsoisin, miten hän suhtautuu asiaan.
Öö no en mä ole kavereideni kanssa parisuhteessa :D Kyllä se oma puoliso pitäisi olla kaikille ykkönen ja kavereiden tulla vasta sen jälkeen.
Plus mitä se joillekin hyvänpäiväntutuille edes kuuluu, mitä toiset tekevät parisuhteessaan? Älytöntä levitellä pettämisjuoruja, jos he ovat vaikka sopineet avoimesta suhteesta yms.
Riippuu ihan kaverista ja mitä kertoo. Ei savua ilman tulta...
En uskoisi ilman todistetta, mutta kyllä se epäilyksen jäljen jättäisi. Olen niin hyväntahtoinen, etten ymmärrä tuollaista valehtelua. Kärsin siitä usein.. Miksi kukaan tuollaista huvikseen levittää?
Ei olisi eka kerta, joten varmaan ihan hyvän päivän tutunkin sanomana tuon uskoisin.
Riippuu kertojasta. Kahta rakkainta ystävääni uskoisin täysin. Muiden mielipiteellä pyyhkisin aika lailla persettäni. Uskon ennemmin puolisoani. Jos en usko, niin en olisi yhdessä.
En kättelyssä, mutta selvää ottaisin asian todenperäisyydestä, tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:25"]
Riippuu kertojasta. Kahta rakkainta ystävääni uskoisin täysin. Muiden mielipiteellä pyyhkisin aika lailla persettäni. Uskon ennemmin puolisoani. Jos en usko, niin en olisi yhdessä.
[/quote]
Samasta ajattelutavasta sain klamydian.
Mun mies on mun bestis. En varmaan uskoisi suoraa päätä tuollaista väitettä miehestäni. Toki siitä joku keskustelu kotona tulisi.
Uskoisin. Yhdelläkään kaverillani ei olisi syytä valehdella asiaa. Kaverini on toki voinut erehtyä, mutta jos uskoo asiaansa, niin selvittäisin asian.
Riippuu kaverista. Sinkkukaveria en usko.