Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyksen lopetus ja mieli musta :(

Vierailija
23.06.2015 |

Lopetin lapsen imetyksen ja mieliala on painunut masennukseen. Onko tämä yleistä? Meneekö ohi? Lopetuksesta nyt 1kk ja lapsi on 1,5v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla oli mutta se helpotti parissa viikossa ja sitten 2 kk kuluttua olo oli normaali.

Vierailija
2/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaa (ja kuvottaa) ajatus imettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:48"]Minua masentaa (ja kuvottaa) ajatus imettämisestä.
[/quote]

Silti aihe kiinnostaa ja kiehtoo, kun aloituksen avasit ja vaivaiduit vielä kommentoimaan?

Vierailija
4/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:48"]

Minua masentaa (ja kuvottaa) ajatus imettämisestä.

[/quote]

No komppaan! Kyllä luonnollinen tapa ruokkia lasta on niinq tosi ällöö ja masentavaa! Miksei niille anneta energiajuomia?

Vierailija
5/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, johtuu hormonitaspainon muutoksesta ja ehkä myös siitä, että pieni vauva on kasvamassa isoksi.

Vierailija
6/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti ja ällötti tosi paljon imettäminen, ja yritin sitä silti. Maitoa ei tullut tarpeeksi ja jouduin lopettamaan imetyksen (siis maidon tuotanto loppui kokonaan siinä kuudennen viikon kohdalla) tämä masensi, meni 2 kk ohi

Vierailija
7/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyen. Käykää katsomassa ja kommentoikaa. Olisiko tällaiselle tiedeblogille kysyntää. Ensimmäisenä aiheena imetys. tiedettakotoa.blogspot.fi

Vierailija
8/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa vieläkin jonkin verran, mutta se pahin "masennus" meni ohi parissa kuukaudessa. Ehkä mulla näin pahasti kun imetys jäi ihan kesken. Maito loppui pikkuhiljaa, 2kk alkoi osittaisimetys ja 4kk loppui kokonaan. Vauva on nyt 11kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi