Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkikseen 30-vuotiaana.

Vierailija
23.06.2015 |

Näitä ketjuja nyt on tsiljoona, mut kysytään nyt vielä. Tiedättekö/tunnetteko ketään joka olisi aloittanut lääkiksessä 30-35 vuotiaana ja menestynyt myöhemmin työurallaan lääkärinä? Lääkärin oikeudethan pysyy läpi elämän joten normaali eläkeikä ei sinänsä kosketa. Ylilääkärinkin viran yläraja on 68 vuotta. On tullut tehtyä kaikenlaista duunarihommaa tähän asti, ja nyt herännyt horroksesta ja huomannut et lukumuisti ja matikkapäähän on superhyvät. Miksi ei niitä hyödyntäisi. Tosin joutunen eka opiskelemaan yo-tutkinnon et saa paremmat lähtöpisteet. Perhettä ei ole ja elintaso on keskiluokkaa, ei liiemmin työn lisäksi muuta elämääkään joten miksi ei. Ja olen siis 29-vuotias mies. Ja Christer Lybäck on idolini, vaikkei olekaan rötöstaustaa itsellä. http://www.studio55.fi/terveys/article/ryostelleesta-ja-hakanneesta-rikollisesta-tuli-arvostettu-kirurgi-olen-saanut-tyollani-anteeksiantoa-pahoista-teoista/126266

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden, on erittäin hyvä työssään. Nähnyt maailmaa ennen kuin on mennyt lääkikseen, sen huomaa asenteista ja laajakatseisuudesta.

Vierailija
2/4 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamankin, panosta fysiikkaan ja biologiaan, tarvitset pääsykokeissa enemmän niitä kuin matikkaa. Tsemppiä pänttäämiseen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 42v haki tänä vuonna :)

Vierailija
4/4 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni aloitti 31 v ja vielä maassa jonka kieltä ei osannut. Ihan huikea tyyppi ja hyvin menee. Hieno koulumenestys. Hae ihmeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän