Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin mahtava tunne, kun pienempi vaatekoko menee päälle!

Vierailija
11.02.2022 |

Olen ollut lievästi ylipainoinen jo lähes 5 vuoden ajan. Olen lopettanut kokonaan mm. sipsien, hampurilaisten ja ranskalaisten syömisen ja vähentänyt muuta herkuttelua. Liikkunut enemmän, mutta en kuitenkaan päivittäin tehnyt lenkkejä, ainoastaan silloin tällöin.

Olen nyt normaalipainon ylärajalla ja on kivaa, kun päälle mahtuu kokoa pienemmät vaatteet. Se on jo paljon, kun ylipainoa on ollut vain muutama kilo.

Oletko sinä saanut pudotettua painoasi? Mistä painosta mihin olet päässyt ja miten? Eikö olekin kiva tunne, kun ei tarvirse ostaa enää saman koon vaatteita kuin ylipainoisena?

🤩😍

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Se hetki kyllä palkitsee kun huomaa että vaivannäkö on tuottanut tulosta.

Vierailija
2/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk:ssa paino on pudonnut 30 kg. Vaatteet ennen kokoa 52, tällä hetkellä 46. Tuntuu ihan hiton hyvältä. Vielä ainakin 10 kg olisi ainakin tavoitteena, mutta enemmänkin saa lähteä. Näyttää siltä, että saavutan tuon -40kg aikataulussani, eli vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun makaan mahallani sängyssä, tunnen röllömahan olevan pienempi.

M48

Vierailija
4/4 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kk:ssa paino on pudonnut 30 kg. Vaatteet ennen kokoa 52, tällä hetkellä 46. Tuntuu ihan hiton hyvältä. Vielä ainakin 10 kg olisi ainakin tavoitteena, mutta enemmänkin saa lähteä. Näyttää siltä, että saavutan tuon -40kg aikataulussani, eli vuodessa.

Lisään tähän; nyt 10 kk jälkeen painonpudotus 36kg ja vaatekoko 40-42. Eihän tätä millään meinaa ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan