Voiko maailman paskin seksielämä muuttua uudestaan hyväksi?
Miten?
Lähtökohta on se, että aikonaan tykkäsin seksistä ja olin hyvinkin kuuma kissa. Sitten tapahtui lasten saaminen, kroppa muuttui ja itsetunto romahti. Seksion nykyisin inhottavaa, vihaan itseäni enkä halua nähdä itseäni edes vaatteet päällä. Olen myös vanha, 40 vuotta, tiedän etten saa enä parikymppisen kroppaa takaisin. Mitä voin tehdä? Vai oliko hyvä seksi todellakin tässä, alle 15 vuotta hyvää ja loput ihan kauheaa?
Kommentit (3)
Mies ei jaksa enää pönkittää itsetuntoani, kun mikään ei riitä. Ei ole sellaisia ystäviä, joille voisin puhua. Olen jotenkn heivannut ystävätkin elämästäni, kun häpeän jatkuvasti itseäni. Pitäisi aloittaa jostain muusta kuin ulkoisista seikoista, sillä sovituskopeissa tulee vain kauhea olo kun joutuu katsomaan itseään. Lähden yleensä tyhjin käsin, koska tulee niin kova vastareaktio, tuntuu täysin turhalta ja naurettavalta edes yrittää. ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:57"]
Mies ei jaksa enää pönkittää itsetuntoani, kun mikään ei riitä. Ei ole sellaisia ystäviä, joille voisin puhua. Olen jotenkn heivannut ystävätkin elämästäni, kun häpeän jatkuvasti itseäni. Pitäisi aloittaa jostain muusta kuin ulkoisista seikoista, sillä sovituskopeissa tulee vain kauhea olo kun joutuu katsomaan itseään. Lähden yleensä tyhjin käsin, koska tulee niin kova vastareaktio, tuntuu täysin turhalta ja naurettavalta edes yrittää. ap
[/quote]
Psykologi osaisi varmaan auttaa.. Joskus tekee hyvää jutella ulkopuoliselle.
Kuullostaa kurjalta :( Oletko jutellut olostasi jollekin, vaikka miehellesi tai hyvälle ystävälle? Auttaisiko hemmottelupäivä esim. kylpylässä? Kampaajaa, hoitoja ja omaa aikaa.. Ehkä jotkut vaatteet, joissa tunnet itsesi kauniiksi :)