Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on ihan p e r s e e s t ä!!!

Vierailija
11.02.2022 |

Tapasin miehen tinderissä joka vaikutti todella hyvältä. Hän oli komea, kohtelias ja sanoi etsivänsä vakaavaa parisuhdetta. Olen hieman ylipainoinen joten tuon tasoiset miehet eivät yleensä ole minusta kiinnostuneita.

Eilen hän oli kotonani. Kesken keskustelun hän yhtäkkiä kysyi voisinko ottaa suihin. Tyhmänä suostuin.

Sen jälkeen hän sanoi menevänsä ulos tupakalle. Hän lähti menemään, blokkasi ja poisti minut tinderistä!!!!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en voi sanoa tuohon kun sen että, pitääkö sinne suuhun olla heti tunkemassa kaikkea mitä tarjotaan, tai mihinkään muuhunkaan reikään!? Eikö naisilla ole minkäänlaista itsekunnioitusta!?

Jos vielä itsekunnioituksestakin pitäis huolehtia, niin seksiä ei sais ikinä mistään. Annan aina ekoilla treffeillä, koska toisia ei välttämättä tule.

Vierailija
42/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en voi sanoa tuohon kun sen että, pitääkö sinne suuhun olla heti tunkemassa kaikkea mitä tarjotaan, tai mihinkään muuhunkaan reikään!? Eikö naisilla ole minkäänlaista itsekunnioitusta!?

Jos vielä itsekunnioituksestakin pitäis huolehtia, niin seksiä ei sais ikinä mistään. Annan aina ekoilla treffeillä, koska toisia ei välttämättä tule.

Pakkoko se on olla niin ruma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja kaikki miespuoliset kaverini jotka Tinderiä käyttävät ovat ns. playereitä. Ovat naimisissa, mutta etsivät satunnaista seksiä. Palvelussa valehdellaan ja esitetään muuta kuin on. Täytyy pitää siitä "pelistä", jotta sitä jaksaa käyttää.

Naisilla on aina monta miestä kierrossa yhtä aikaa ja silloin ei saa syvällistä keskustelua aikaan. Siksi se on turha sovellus jos etsii parisuhdetta. Itse sinkkuna olen jättänyt nettideittailun kokonaan pois, kun ei siinä ole mitään järkeä ellei pidä tuosta pelistä.

Vierailija
44/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin ap Tinderistä löydetty mies. Ja ihana mies onkin<3

no kiva että sua on onnannut, kun meitä muita ei. Olet varmaan keskivertoa paremman näköinen kuin me muut. 

Mistä niitä kunnollisia miehiä sitten löytää tällainen keski-ikäinen tavallinen nainen? Siis vakavampaan suhteeseen. 

t. en ole ap, mutta myös tinderiin kyllästynyt. 

Kunnollisia, eli komeita "en uskonut saavani tuon tasoista" miehiä.

Vastaus: ei mistään.

Vierailija
45/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja kaikki miespuoliset kaverini jotka Tinderiä käyttävät ovat ns. playereitä. Ovat naimisissa, mutta etsivät satunnaista seksiä. Palvelussa valehdellaan ja esitetään muuta kuin on. Täytyy pitää siitä "pelistä", jotta sitä jaksaa käyttää.

Naisilla on aina monta miestä kierrossa yhtä aikaa ja silloin ei saa syvällistä keskustelua aikaan. Siksi se on turha sovellus jos etsii parisuhdetta. Itse sinkkuna olen jättänyt nettideittailun kokonaan pois, kun ei siinä ole mitään järkeä ellei pidä tuosta pelistä.

Sama.

Kunnolliset tutut kokeilivat Tinderiä, no matches, ja luovuttivat.

Kunnolliset ja komeat tutut eivät vaivaudu Tinderiin hakuampumaan.

Komeille pelimiehille ja pettäjille Tinder on taivas.

Vierailija
46/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin ois voinut vaikka polkaistakin sua.

Vierailija
48/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole. Mutta lähes kaikki sen käyttäjät ovat tulleet tähän maailmaan sieltä, tai ainakin läheltä sitä!

Vierailija
49/66 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea. No siinä se syy olikin joka tekee sinusta tyhmän. Komea mies tekee niin koska saa aina uuden naisen. Naisille vai miehen komeus on tärkein kriteeri.

Vierailija
50/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tunnutaan syyttävän janoisuudesta. Mikä saa oman_arvon_tuntoisen naisen kierimään Tinderissä menettäen pala palalta omaa minuutta? Et tule kelpaamaan omana itsenä. Todisteena lukuisat miesten kirjoittamat kirjat. Tavis mieskin hakee a-luokan tavoin priimaa.

Tärkein rakastaja joka naisella on ja tulee olemaan löytyy sieltä ruudun takaa. Aivan: hän.

Vierailija
52/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ihan p e r s e e s t ä!!!

Saati sitten Grindr.

Sieltä sentään saa p e r s e t t ä. Tinderistä olen saanut vain pillua, käsihoitoja ja suihinottoja.

M44

Vierailija
53/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä en ole näihin tämmöisiin nykyajan kotkotuksiin hurahtanut!

Saisin myös hävetä , ja pettyä pahasti Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube ja TÄÄ Tinder.

en ole laittanut näihin mitään kuvia enkä Facpookiakaan en ole ottanut käyttöön.

On Se vaan Hyvä .!

Ei tarvitse mihinkään , laittaa Kiukkusia kommentteja, kun huomaa, Että ne ei olekkaan niin Hyviä mitä luuli olevan,

Olevan ja mihin monet on näihin nykyajan kotkotuksiin hurahtanut , ovat Mainostaneet itse kukin " Erinomaisiksi".

Postiitiivisia on ollut , näiden mainokset, antanut väärän kuvan näistä.

On sitten näitä, massana ihmettelemään näitä menty, kahtomaan.

, kun on kehuttu näitä Maasta taivaaseen!

No siinä nyt , saa Kiukkusia kommentteja kirjottaa.

Onko pakko, seurata muita , eikö uskalla Ihminen , olla Oma itsensä,?

Sitten tulee Suuri pettymys, Ei ollutkaan , niin mitä oli maasta taivaaseen kehuttu.

Vierailija
54/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tinderissä kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Mies ei tiderissä kirjoitti:

Olipa röyhkeä "mies", pahoittelut siitä. Meitä on moneen lähtöön ja nyt osuit💩niljakkeeseen.

Tsemppiä sulle!

Röyhkeän miehen löytäminen näinä päivinä on kuin osuisi kultasuoneen.

Ole sinäkin Röyhkeä Mies.

Tarkoitit varmasti peräsuolta.

En näe mitään tarvetta olla röyhkeä, jollei se sitten ole yhdessä sovittu seksi leikki, niin voin roolin suorittaa herrasmiehenä.

Ihan hyvällä ja ystävällisellä käyttäytymisellä on naisia tarjolla enemmän, kuin tarpeeksi😘

Sehän oli yhdessä sovittu. Mies oli korrekti ja kysyi suostumuksen sen sijaan että olisi tarjonnut ullatusseksiä. Se ettei ap tajunnut pyytää itselleen mitään on hänen moka, ensi kerralla paremmin.

Vierailija
55/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se sano jo järkikin että siellä ei ole muita kuin sairaita tyyppejä hakemassa jotain hetken tyydytystä. 

Koska samaa ei voisi ikinä baarista löydetyn seuralaisen kanssa tapahtua?

Vierailija
56/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot vaan on vähän vähissä.

Vierailija
57/66 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin suosiolla oman 30 senttisen veitikkani omaan suuhun ja pyytäisin kainosti deittiä työntämään sormen minun pyypyyhyn.

Vierailija
58/66 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS mikä juttu. Hyvin keksitty.

Vierailija
59/66 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä, kysyi vaan kasuaalisti ilman mitään tunnelman virittämistä tms.? Kai tosta nyt tajuu että ei oo kaikki muumit talossa ja hakee vain omien halujen tyydytystä.

Vierailija
60/66 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin ap Tinderistä löydetty mies. Ja ihana mies onkin<3

no kiva että sua on onnannut, kun meitä muita ei. Olet varmaan keskivertoa paremman näköinen kuin me muut. 

Mistä niitä kunnollisia miehiä sitten löytää tällainen keski-ikäinen tavallinen nainen? Siis vakavampaan suhteeseen. 

t. en ole ap, mutta myös tinderiin kyllästynyt. 

Miten pitkään olet käyttänyt tinderiä ja moneltako mieheltä olet ottanut suihin?

Ja kunnollista miestä olet sitten vailla, just :D

Minua sinä et ainakaan tule löytämään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi