Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita kesäisiin arkiruokiin?

Vierailija
22.06.2015 |

Päässä lyö jotenkin taas ihan tyhjää, kun pitäisi miettiä perheelle ruokia tulevalle viikolle. Eli siis hakusessa olisi jotain kesäisen kevyitä reseptejä, laittakaa parhaat jakoon :)
KIITOS!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:48"]

Yksi mun vakioista on paistos/wokki jossa on kesäkurpitsaa, paprikaa ja herkkusieniä kuutioina. Kypsennän wokkipannussa sisällä tai ulkona muurikalla al denteksi ja loppuvaiheessa lisään joukkoon sinihomejuustoa. Tämä käy lisäkkeeksi melkein mille vain, erityisesti lohelle.

[/quote]

Eli sitä ei syö kukaan? Sinihomejuusto.... varma ruuantappaja.

Vierailija
2/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:48"]Yksi mun vakioista on paistos/wokki jossa on kesäkurpitsaa, paprikaa ja herkkusieniä kuutioina. Kypsennän wokkipannussa sisällä tai ulkona muurikalla al denteksi ja loppuvaiheessa lisään joukkoon sinihomejuustoa. Tämä käy lisäkkeeksi melkein mille vain, erityisesti lohelle.
[/quote]
Kiitos, kuulostaa hyvältä. Itse en niin välitä sinihomejuustosta, mutta varmaan toimii esim. Koskenlaskijastakin tehtynä... Muita ideoita kenelläkään? :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisat salaatit, kesäkeitto, uudet perunat kasvisten kanssa...

Vierailija
4/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskaali on tosi hyvää ja valmistuu nopeasti esim. pannulla suikaleina. Grillaa lisukkeeksi vaikka kalaa tai kanaa. Taipuu sekä perinteisiin ruokiin, että vaikkapa aasialaistyyppisiin wokkeihin.

Vierailija
5/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Itsekin haluaisin oppia käyttämään enemmän kauden kasviksia. Makaronit on niin nähty.
Vinkit jakoon!

Vierailija
6/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:01"]Varhaiskaali on tosi hyvää ja valmistuu nopeasti esim. pannulla suikaleina. Grillaa lisukkeeksi vaikka kalaa tai kanaa. Taipuu sekä perinteisiin ruokiin, että vaikkapa aasialaistyyppisiin wokkeihin.
[/quote]
Hei kiitos tästä, olin unohtanut koko varhaiskaalin olemassaolon, vaikka se onkin ihan tajuttoman hyvää!

Vierailija
7/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun vakioista on paistos/wokki jossa on kesäkurpitsaa, paprikaa ja herkkusieniä kuutioina. Kypsennän wokkipannussa sisällä tai ulkona muurikalla al denteksi ja loppuvaiheessa lisään joukkoon sinihomejuustoa. Tämä käy lisäkkeeksi melkein mille vain, erityisesti lohelle.