Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on iskenyt hirveä hinku myydä pois kaikki huonekalut ja tavarat

Vierailija
11.02.2022 |

En ole edes muuttamassa mutta on sellainen olo että haluaisin kaikista tavaroistani eroon. Ihanaa olisi jos omaisuus mahtuisi esim pariin matkalaukkuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs semmoiset jutut kuin nukkuminen, ruuanlaitto ja syöminen? Tai istuminen vaikkapa leffaa katsoen?

Vierailija
2/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin leikittelen välillä ajatuksella että heivais kaikki vanhat tavarat pois ja ostais tilalle uudet mutta en kyllä ole oikeasti toteuttamassa. Saati että kaikki omaisuus mahtuisi matkalaukkuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luule että niitä kukaan ostaisi. Tavaroilla ei ole nykyisin mitään arvoa. Kaikilla on paikat täynnä tavaroita, joilla ei tee yhtään mitään.

4/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan haluttaa uudistaa kotia. Minimaaliseksi ! Mutta kun on aika luopua tavarosita, en millään raski! Rakastan jokaista tavaraa minkä omistan. 

Vierailija
5/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää?

Vierailija
6/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tavaraa ei pidä olla, karsii kaiken turhan pois.

Vierailija
7/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin polttaa ne nuotiolla pihassa, amoin kuin vähäiset vaatteen riepunikin.

Vierailija
8/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luule että niitä kukaan ostaisi. Tavaroilla ei ole nykyisin mitään arvoa. Kaikilla on paikat täynnä tavaroita, joilla ei tee yhtään mitään.

Kyllä täällä päin ainakin ihmiset ostaa ja myy todella paljon tavaraa Facebook kirppiksillä. Hinta vaan tarpeeksi halvaksi niin aina joku ostaa. Tai jos ihan arvoton tavara niin ilmaiseksi, kyllä joku aina haluaa.

Vierailija
9/9 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa myynyt koko omaisuuden pois. Ostanut joskus uudet tilalle.

Ei siis mitään ihmeellistä syytä. Vähemmälläkin pärjää! 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän