Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämn rytmihäiriömuljahtelua jatkunut koko päivän

Vierailija
22.06.2015 |

Näitä on mulla aina välillä ja sanotaan että olla ihan vaaratonta mutta tänään on muljunut ihan koko ajan, etenkin istuma-asennossa. Muutama lyönti menee rytmissä ja taas jää välistä, ja aamusta asti siis tätä.Tuntuu tosi inhottavalta eikä pysty oikein kunnolla keskittymään mihinkään. Onko tämä tosiaan ihan vaaratonta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystykseen.

Vierailija
2/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistäkin jäi näköjään lyönti välistä, eli piti olla sydämen. - ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muita oireita? Jos esim. on joku infektio, rintakipua, hengenahdistusta tms, niin soita päivystykseen. Muussa tapauksessa varmaan voit seurata aamuun? Jos kerran sut on jo jossain välissä tutkittu noiden vuoksi ja todettu ettei mitään sydänsairautta ollut.

Vierailija
4/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyrkkisääntö on, että pelkästään levossa tulevat ovat vaarattomia. Mulla oli nuorempana kovasti rytmihäiriöitä ja söin niihin betasalpaajaa, mutta pääsin niillä sitten - kyllä - akupunktiolla eroon. Enkä edes saanut niihin mitään erityistä hoitoa, fyssari vain laittoi rentoutusneulat.

Vierailija
5/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asiat voiat vaikuttaa. Tuleeko sinulla niistä huono olo? Se on oleellista. Jos sinulla on huono olo tai et ole oikein varma niin käy päivystyksessä, siellä ne näkevät sydänfilmistä heti onko kyseessä jokin vaarallinen juttu vai voitko olla rauhassa asian suhteen.

Minulla tulee ajoittain rytmihäiiötuntemuksia. Esim. jos olen juonut paljon (liikaa) kahvia enkä ole juonut oikein muuten mitään, eli elimistö on kuivunut. Silloin veden juonti auttaa. Joskus esim. jumissa olevat hartiat, rintalihakset tms. voi myös aiheuttaa. Vasemmalla kyljellä maatessa rytmihäiriötuntemukset tuntuvat muutenkin paremmin. Liika valvominen, stressi yms. voivat myös aiheuttaa.

Vierailija
6/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita oireita eikä muuten olo, ja levossa nimenomaan tulevat. Melkeinpä tuntuu että seisomaannousu ja kävely helpottavat, tai sitten niihin ei kiinnitä niin huomiota. Ei näitä sen kummemmin ole tutkittu, mutta joskus olen ohimennen lääkärille sanonut ja silloin sanottiin että todennäköisesti ovat vaarattomia. Taidan katsella aamuun jos ei yön aikana mitään uusia oireita tule.

Vierailija
7/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:17"]Ei ole muita oireita eikä muuten olo, ja levossa nimenomaan tulevat. Melkeinpä tuntuu että seisomaannousu ja kävely helpottavat, tai sitten niihin ei kiinnitä niin huomiota. Ei näitä sen kummemmin ole tutkittu, mutta joskus olen ohimennen lääkärille sanonut ja silloin sanottiin että todennäköisesti ovat vaarattomia. Taidan katsella aamuun jos ei yön aikana mitään uusia oireita tule.
[/quote]

...siis muuten huono olo... Mihin nämä sanatkin katoavat. Edellinen siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän