Lue keskustelun säännöt.
valheellinen rikosilmoitus.
22.06.2015 |
Onko kenellekään käynyt niin, että olisi joutunut syyttömänä poliisien huostaan, kun joku on tehnyt rikosilmoituksen? Kuinka pitkälle asiassa syyttävä osapuoli meni? Valehteliko antaessaan lausuntoa yms...
Ollut pidätettynä/vangittuna ja tutkinnan päättyessä syytettä ei nostettu, koska todettiin että syytetty oli täysin syytön.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta tehtiin perätön rikosilmoitus, ilmoittajana ex-mies, joka kihisi kiukusta jätettyäni hänet. Oli kaikin keinoin yrittänyt keksiä kaikkea kiusaa, sähköpostini tukki huoritteluilla ja tappouhkauksilla, puhelin soi tauotta ja tekstiviestejä sateli, sisältönä samaa tappouhkausjuttua.
Kun vaihdoin kaikki liittymät ja uusi osoitteeni oli salainen, ei saanut enää kiusattua ja sekös kiukutti. Nerokkaana sitten sai älynväläyksen ja marssi poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksen, että olin kuulema pahoinpidellyt häntä. Turinoi kaikenlaista juttua, mitä olisin tehnyt ja uhkaillut kuulema hänen perhettäänkin. Mitään todisteista, kuten vammoja hänellä ei tietenkään sattuvasti ollut.
Poliisista pyydettiin kuulusteluihin, joihin menin aikalailla tyynenä. Homman oikea laita oli se, että ex pahoinpiteli minua lähes koko suhteemme ajan ja pari kertaa jouduin lääkäriin näiden vammojen takia. Ne sitten kuvattiin ja arkistoitiin lausuntoineen, ja tässä keississä niistä olikin paljon hyötyä.
Oikeudenkäynti sitten lopulta tuli ja tuomiokin - nimittäin exälle. Minua vastaan kohdistetuista syytteistä luovuttiin alkumetreillä ja sen sijaan syyttäjä kiinnostui hänen aiheuttamistaan vammoista ja pahoinpitelysyyte sitten herralle rapsahti.
Että tällainen onnellinen loppu tällä jutulla.