Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuseksin ystävä

Vierailija
22.06.2015 |

Missähän kaikki suuseksiä haluavat naiset lymyilee? Minua ainakin kiihottaisi nuolla kiimasta valuvaa pillua ahnaasti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja millo nähään

Vierailija
2/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:27"]

Missä ja millo nähään

Stadissa olisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolentaa olisi tarjolla myös Vantaalla

Vierailija
4/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaankin haasteellisempi nainen, kun haluan kunnon panoa. Kielellä ja sormilla voi kuka tahansa antaa kenelle vain tyydytyksen, mutta panomiehet ovat oma rotunsa.

Vierailija
5/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naiselta mitään muuta tarvi niin olisko tällänen parempi vaihtoehto:

http://www.fleshlightsuomi.fi/p295-stoya-lotus-fi.html

Vierailija
6/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemisesta. Miksi vaimoni ei anna pelkästään nuolla, imeä häppäreitä, nyt on tilattu isompi dildokin. Hän saa seksissäkin orgameja, mutta ei halua pelkkää nuolemista?. Olen kysynyt miksi ei?, vastaus kun sinä et saa. Vaimoni imuttaa ja nuolee hyvin ja se tuntuu hyvälle, mutta en vaan saa spermaa tulemaan. Nautin vaimoni pillun nuolemisesta, mutta en oikein usko selitykseen. Miksi minulta silloin tulee kun nussin häntä suuhun?. Haluan pyytää naisilta anteeksi. Olen sanonut aikaisemmin, että naiset kyllä saa kun pitkään ja oiken nuolee. Minulla on nivelrikkoja oikeistaan joka paikassa, sanottakoon että vasen jalka on terve, eli mikään seksiasento ei käy. Tosiaan pyydän naisilta vielä kerran anteeksi kirjoittamisianiM50+.

Vierailija
7/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja suuseksi ollaan ystäviä, mutta se vekkuli lainasi minulta pyörösahaa vuosi sitten, eikä ole vieläkään palauttanut!

Vierailija
8/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuta keksinyt?. N28

Vierailija
9/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:24"]

Mä olen varmaankin haasteellisempi nainen, kun haluan kunnon panoa. Kielellä ja sormilla voi kuka tahansa antaa kenelle vain tyydytyksen, mutta panomiehet ovat oma rotunsa.

mä ainakin pidän tota suuseksiä esileikkinä.

Vierailija
10/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa mies, joka ei ihan hirveästi kaipaa suuseksiä. Siis onhan se suuhoito ihan mukavaa, mutta enemmän tykkään panemisesta. Suuseksi on sitä esileikkiä todellakin.

Vierailija
11/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:09"]

[/quote]

Totta helvetissä minäkin haluan naida. Mutta haluaisin tyydyttää kipeänä ollessani suuseksillä vaimoni. Kyllähä minä sen tiedä että hän himoitsee kaluani, mutta meidän esileikeissä normaalistikkin vaimoni saa orgasmeja. Sen halusin vaan kuulla, miksi hän kieltäytyy tuottamastani nautinnosta ilman naimista?. Onhan meillä toisiakin seksinmuotoja, kun suuseksi ja naiminen jotka olette varmaan lukeneetkinM50+.

Vierailija
12/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs tilanne kun mies ei halua nuolla, ei tykkää. Kyllä itkettää, enkä haluaisi pettääkään. Eikä ole tavarasta kiinni, on muille kelvannut ihan hyvin aiemmin. Loppuelämä ilman :(

Vierailija
13/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaankin sinnulle ikävä asia. Kun olet siitä pitänyt, mutta niinhän se menee että toiset miehet eivät halua nuolla. Niinhän se on naisillakin että eivät anna nuolla, tai antava mutta ei tunne kiihotusta. Onhan sen saanut täältä lukeaM50+.

Vierailija
14/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nami nami

Vierailija
15/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nuoleminen joskus menee esileikkinä, mutta tarvitsen silloinkin sisääni jotain. Saan sormillakin orgasmeja ja ainoastaan rintoja hyväilemällä. Täyteläiseen seksiin haluan kuitenkin panemista, vaikka mies haluaa joskus tyydyttää minut juurikin sormilla tai nuolemalla tai dildolla.

Vähän samaa on miehelläni eli hän haluaa joka kerralla laueta pilluuni, kun imen ja lipluttelen kielellä. Joskus vaan en lopeta tuota, vaan haluan niellä spermat.

Ja miksikö paneminen sitten on se ykkösjuttu. Mulle siksi, että sen lähemmäksi ei voi puolisoaan päästä. Ei sormilla/kielellä/dildolla tuotetut orgasmit anna lähimaillekaan samaa kokemusta kuin sylikkäin koetut sykähdykset antavat.

Vierailija
16/20 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin nro 16 kirjoittajana jatkan. Mikäli tilanteemme joskus muuttuisi niin, että jompi kumpi meistä ei kykenisi enää yhdyntään syystä tai toisesta ja haluaa silti tuottaa nautintoa, niin uskon rakkautemme kestävän sen, että seksuaalinen tyydytys tuotetaan sitten jollain muulla tavalla.

Vierailija
17/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö olen väärässä?. Jos haluaisin tuottaa vaimolleni orgasmeja nuolemalla, häpyhuulien imemisellä ja hieromasauvalla. Täytynee lopettaa kyselyt vaimoltani ja täältä :(M50+.

Vierailija
18/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:00"]

Minäkö olen väärässä?. Jos haluaisin tuottaa vaimolleni orgasmeja nuolemalla, häpyhuulien imemisellä ja hieromasauvalla. Täytynee lopettaa kyselyt vaimoltani ja täältä :(M50+.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Kyseessähän on kahden ihmisen välinen suhde ja kahden eri ihmisen tahtomiset ja toiveet ja niitten soveltaminen. Ehkä voisit kysyä vaimoltasi, mitä tämä haluaa ja miksi ja haette sitten kompromisseja.

Vierailija
19/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:09"]

[/quote]

Totta helvetissä minäkin haluan naida. Mutta haluaisin tyydyttää kipeänä ollessani suuseksillä vaimoni. Kyllähä minä sen tiedä että hän himoitsee kaluani, mutta meidän esileikeissä normaalistikkin vaimoni saa orgasmeja. Sen halusin vaan kuulla, miksi hän kieltäytyy tuottamastani nautinnosta ilman naimista?. Onhan meillä toisiakin seksinmuotoja, kun suuseksi ja naiminen jotka olette varmaan lukeneetkinM50+.
[/quote]

Syy on ihan vain siinä, että yksipuoleinen nautinto on vain varjo jaetusta nautinnosta. Siinähän on se koko kumppanin kanssa harrastettavan seksin ydin. Meillä mies joskus alkuvuosina ihmetteli tätä samaa, mutta tein hänelle testin: Kaksi viikkoa annoin suuseksiä tai vaikka naimistakin, mutta kuitenkin niin etten itse saanut. Omat tarpeet hoidin itsekseni sinä aikana. Meni viesti perille ja mies ymmärsi mitä ajan takaa. Itsekin mieluumin hoidan tarpeeni yksin silloin, kun mies on liian ryytynyt, kuin että antaisin hänen yksipuolisesti tyydyttää itseni. Jaettu nautinto, siinä se seksin ydin. Kaikkien aivot ei vain pääse tästä yli. Ei miehenikään kaipaa yksipuoleista suihinottoa. Joskus voi pyytää ja on sitten surullisen näköinen jälkeenpäin. Kun kysyn, että miksi, vastaus on kun sinä et saanut. Vaikka vakuutan ettei se haittaa niin morkkis hänellä on.

N32v

Vierailija
20/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:09"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:24"] Mä olen varmaankin haasteellisempi nainen, kun haluan kunnon panoa. Kielellä ja sormilla voi kuka tahansa antaa kenelle vain tyydytyksen, mutta panomiehet ovat oma rotunsa. mä ainakin pidän tota suuseksiä esileikkinä. [/quote] Totta helvetissä minäkin haluan naida. Mutta haluaisin tyydyttää kipeänä ollessani suuseksillä vaimoni. Kyllähä minä sen tiedä että hän himoitsee kaluani, mutta meidän esileikeissä normaalistikkin vaimoni saa orgasmeja. Sen halusin vaan kuulla, miksi hän kieltäytyy tuottamastani nautinnosta ilman naimista?. Onhan meillä toisiakin seksinmuotoja, kun suuseksi ja naiminen jotka olette varmaan lukeneetkinM50+. [/quote] Syy on ihan vain siinä, että yksipuoleinen nautinto on vain varjo jaetusta nautinnosta. Siinähän on se koko kumppanin kanssa harrastettavan seksin ydin. Meillä mies joskus alkuvuosina ihmetteli tätä samaa, mutta tein hänelle testin: Kaksi viikkoa annoin suuseksiä tai vaikka naimistakin, mutta kuitenkin niin etten itse saanut. Omat tarpeet hoidin itsekseni sinä aikana. Meni viesti perille ja mies ymmärsi mitä ajan takaa. Itsekin mieluumin hoidan tarpeeni yksin silloin, kun mies on liian ryytynyt, kuin että antaisin hänen yksipuolisesti tyydyttää itseni. Jaettu nautinto, siinä se seksin ydin. Kaikkien aivot ei vain pääse tästä yli. Ei miehenikään kaipaa yksipuoleista suihinottoa. Joskus voi pyytää ja on sitten surullisen näköinen jälkeenpäin. Kun kysyn, että miksi, vastaus on kun sinä et saanut. Vaikka vakuutan ettei se haittaa niin morkkis hänellä on. N32v

[/quote]

Juuri noin. T 16, 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän