Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuntuu pahalta kun 20-vuotinen ystävyys hiipuu väistämättä pois

Vierailija
10.02.2022 |

Ystävän kanssa ollaan kasvettu aikuiseksi ja tunnetaan toisemme läpikotaisin. Ja sitten tulee joku korona ja vie kaiken. Ystävä on aina ollut sellainen hieman henkinen luomutyyppi, mutta ei se ole häirinnyt mitenkään. Viimeisen vuoden aikana hän on kuitenkin uusinut kaveripiirinsä ja tilalle on tullut kovan linjan vaihtoehtoihmiset. Eli sellaiset todella syvään päätyyn uponneet hörhöt. Ystävä suhtautuu vihamielisesti kaikkeen ihan normaaliin kuulumisten kyselyyn ja aloittaa syyllistävän saarnan kaikesta epäoikeudenmukaisuudesta. Hän syyllistää minua esim. siitä että hän ei pääse töihin mihinkään koska ei ole rokotettu. Minun olisi pitänyt vastustaa kaikkea mielivaltaa enemmän ja jättää rokotteet. Olen koittanut kysellä kuulumisia silti välillä ja ohittaa nuo höpinät, mutta ystävä kääntää keskustelun pian henkilökohtaisuuksiin.

Onko tällaisella ystävyydellä enää toivoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ns. pistää sen vaan tauolle, et pidä yhteyttä. Ehkä ystäväsi hörhövaihe menee ohi. Ellei sittek sekoa lopullisesti. Mutta älä turhaan yritä pistää viestiä nyt… anna sen tehdä se (jos tekee). Jos hän ei halua jutella kanssasi silloin kannattaa antaa olla. Ystävyys EI voi toimia, jos vain toinen pitää sitä yllä.

Vierailija
2/2 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys oli siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla