Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että olen sellainen mies joihin kaikki naiset suhtautuvat vihamielisesti

Vierailija
10.02.2022 |

Olen kyllä naisia kohtaan ystävällinen ja huomaavainen parhaani mukaan. Kaikki alotteet joita olen tehnyt, olen tehnyt asiallisesti ilman mitään ahdisteluja. Silti tuntuu että oman ikäluokkani (20-30v) naiset suhtautuvat minuun negatiivisesti ja inhoten. Onko muilla miehillä samoja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kuvittelet. Naisilla ei ole mitään syytä suhtautua joihinkin miehiin vihamielisesti. Paitsi tietysti jos ahdistelet kaikkia tapaamiasi naisia.

Vierailija
2/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kuvittelet. Naisilla ei ole mitään syytä suhtautua joihinkin miehiin vihamielisesti. Paitsi tietysti jos ahdistelet kaikkia tapaamiasi naisia.

En ahdistele

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat ettei tuo ole totta? Ei mulla ainakaan ole lähtökohtaisesti mitään vihan tunteita tai muitakaan tunteita vieraita miehiä kohtaan. Todennäköisesti teet jotain väärin ja sitten tulkitset asian vihana, vaikka kyseessä voi olla jokin muu tunne, esimerkiksi hämmennys tai pelästyminen.

Vierailija
4/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Allu.

Vierailija
5/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheesi on todennäköisesti olla (naisten mielestä) liian kohtelias ja kiinnostunut.

Se on naisista lipeväå ja epätoivoista.

Vierailija
6/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla huono itsetunto tai ajatteletko muutoin herkästi olevasi vaivaksi yms.?

Eli voiko olla omassa mielessäsi?

Toisaalta jos naisia alkaa ujostuttamaan, niin he voivat vaikuttaa tylyltä.

Itsekin muistan kun yksi pitkään ihastelemani mies tuli vihdoin puhumaan minulle, niin menin vaan aivan paniikkiin, katsoin kenkiäni ja änkytin niin tylysti jotain, että mies vaan lähti pois. :(

Eli naisten "vihamielinen suhtautuminen" voi joskus olla myös paniikkireaktio, kun ujostuvat ja töksäyttävät sitten jotain, eivät uskalla katsoa mieheen päin jne.

Vierailija
7/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sitten inseli? En tunne yhtään miestä, joka ei olisi onnistunut pariutumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi