Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 vuotta sitten elämä oli paljon parempaa

Vierailija
10.02.2022 |

Vaikka silloin henkilökohtaisessa elämässä asiat oli paljon paljon huonommin kuin nyt. Ero, köyhyys, sairaudet. Jotenkin silti tuntui hyvältä, että ympärillä oleva maailma pyöri entiseen tapaan. Oli niin helppo paeta kotiasioita töihin, harrastuksiin, kulttuuririentoihin, ravintoloihin. Kahdessa vuodessa kaikki on niin perusteellisesti muuttunut. Vajoan masennukseen. En usko että mitään koronan jälkeistä aikaa enää tulee. Pandemia, sota... pelkkiä uhkia ulkona. Kotona yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli aina jotenkin toivoa paremmasta ja Suomi oli vielä kiva paikka asua. Nyt asiat luisumassa ihan alamäkeen ja ketään ei kiinnosta eikä kukaan johda tätä maata enää.  Olen alkanut miettimään ulkomaille muuttoa, vaikka olenkin jo keski-ikäinen ja asuntovelallinen.

Vierailija
2/6 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana oli paremmin kuin nyt 40-vuotiaana.

Oon syvällä kuilussa missä ei ole happea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa! Monet asiat olivat huonommin. Aika kultaa muistot!

Vierailija
4/6 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007? Nokia oli vielä kova sana. En muista muuta joten aika tasaisen hyvää aikaa.

Vierailija
5/6 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalattomuus. Things can only get worse (not better)

Vierailija
6/6 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli aina jotenkin toivoa paremmasta ja Suomi oli vielä kiva paikka asua. Nyt asiat luisumassa ihan alamäkeen ja ketään ei kiinnosta eikä kukaan johda tätä maata enää.  Olen alkanut miettimään ulkomaille muuttoa, vaikka olenkin jo keski-ikäinen ja asuntovelallinen.

Jos on loinen tai rikollinen, täällä on hyvä olla.