Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalalla työnantaja tarjoaa työvaatteet, ulkonäköön

Vierailija
10.02.2022 |

ei tarvitse panostaa, ei mitään tarvetta käydä kampaajalla, kun mopin voi kääräistä nutturalle. Joissain paikoissa pidetään jopa myssyä. Monipuolisen lounaan saa ruokalasta työnantajan tuella vain 7 eurolla. Työkengiksi käy mitkä vain tennarit tai sandaalit. Kynsilakkaan tai koruihin ei tarvetta tuhlata rahaa. Sanoisin, että työn aiheuttamat kulut ovat mitättömiä. Tämä kannattaisi huomioida palkasta itkeskellessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä tulee myös pesuainekuluihin, eikä vaatteet kulu niin nopeasti.

Vierailija
2/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjoa joka paikassa. Itse joudun ostamaan eri säihin soveltuvat työvaatteet sekä kengät ja myös ihan itse omakustanteisesti pesemään ne vaatteet.

T. Kunnallisen kotihoidon sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkengiksi käy mitkä vain tennarit tai sandaalit."

Ööö... Ei todellakaan!

Vierailija
4/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö työ tajjuu miten paljon se maksaa kun pittää aina käyvä rakennekynnet kun ruhtinaalliset vappaat alakaa, eli kaks päivee, ja sit äkkii vielä poistattaa ennen työvuoron alkuu. Kalliiksi käy!

Vierailija
5/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole reilun kahdenkymmenen vuoden aikana työnantaja koskaan kustantanut säänmukaista ulkovaatetusta tai jalkineita. Ruokala, mikä se on? Oman auton käyttövelvoite ja kilometrikorvaus putoaa kun 5000 kilsaa tulee täyteen, käytännössä n. 4-5 kk kuluttua vuoden alusta laskettuna.

Terveisiä kotihoidosta.

Vierailija
6/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjoa joka paikassa. Itse joudun ostamaan eri säihin soveltuvat työvaatteet sekä kengät ja myös ihan itse omakustanteisesti pesemään ne vaatteet.

En ole edes sairaanhoitaja, joten kysymykseni voi olla tyhmä, mutta mihin tarvitset eri säihin soveltuvia työvaatteita? Eihän se sairaanhoitaja mitään ulkotöitä tee tai asiakkaan roskia vie. Etkö vaan poistu autosta asuntoon? Työvaatteiden päälle vaan joku normaali talvitakki?

Vierailija
7/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joku hiuksiaan värjäävä meikkipelle?

Vierailija
8/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes sairaanhoitaja, joten kysymykseni voi olla tyhmä, mutta mihin tarvitset eri säihin soveltuvia työvaatteita? Eihän se sairaanhoitaja mitään ulkotöitä tee tai asiakkaan roskia vie. Etkö vaan poistu autosta asuntoon? Työvaatteiden päälle vaan joku normaali talvitakki?

Se takki, jota työnantaja ei kustanna. Kaikissa paikoissa et pääse edes lähellekään ovea, vierasparkkeja ei ole mailla eikä halmeilla. Talvella on aina varauduttava siihen että heikolla talvikunnossapidolla olevalla sivutiellä livahdatkin penkan puolelle, siinä ei paljon tuulitakit auta. Lumitöitäkin on joskus tehtävä että pääset portaille tai puuliiteriin.

Lisää terveisiä kothoidosta.

Vierailija
9/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen kotihoitoalueella, jossa käynnit tehdään pääsääntöisesti kävellen tai polkupyörällä. Sairaanhoitajat tekevät myös päivittäin useita asiakaskäyntejä. Niin kyllä, olen joutunut hankkimaan sopivat työvaatteet sekä kengät joka säähän. Sisävaatteita joutuu myös pesemään usein, sillä työtä joutuu tekemään joskus jopa polvillaan asiakkaan lattialla, eikä se siisteystaso todellakaan ole joka kodissa mikään hyvä.

Vierailija
10/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se takki, jota työnantaja ei kustanna. Kaikissa paikoissa et pääse edes lähellekään ovea, vierasparkkeja ei ole mailla eikä halmeilla. Talvella on aina varauduttava siihen että heikolla talvikunnossapidolla olevalla sivutiellä livahdatkin penkan puolelle, siinä ei paljon tuulitakit auta. Lumitöitäkin on joskus tehtävä että pääset portaille tai puuliiteriin.

Etkö muuten käyttäisi talvitakkia?

Vierailija
11/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollikrpämulkku. Buahahahahahaaaaaaa.

Vierailija
12/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elän töitä varten koska olen hoitaja? Kutsumustyö? Mitä väliä miltä vapaa-aikana näyttää tai millä elää?

Vierailija
13/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule otramaan suikkeliin, ap. Olet se seksuaalisesti turhautunut nuorimies. Mun palleissa sykkii.

Vierailija
14/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muuten käyttäisi talvitakkia?

Käytän toki, mutta joudun sitten pesemään takkia sitä useammin (omalla kustannuksella) koska kuten kollega mainitsi, asiakaspaikat eivät valitettavasti aina ole sieltä hygienisimmästä päästä, kaikkine mahdollisine eritteineen jotka voivat sijaita asunnossa lähes missä tahansa.