Mä oleen hävennyt itseäni niin paljon että olen 20 vuotta ollut tässä muuutaman neliön huoneessa verhot kiinni juuurikaan käymättä ulkona syöden vain kerran päivässsä joka päivä kovissa masennuskivuissa.
Kommentit (16)
Tttä jos sä tulet mulle kertomaan miten esim hyvännäköinen töissä tulisi olla että sielllä pärjää niin enköhän mä sen jo tiedä. ETtä olen vähän vääärä ihminen.
Tavarankuljetustyössä saisi olla melkoisen pitkään pikku kopperossa mutta kumminkin ulkomaailmassa.
Siis masennuskivuissa?? Anteeksi, mut repesin 😁
lopeta se itsesi häpeeminen ja lähde kaupungille katseleen maailmaa.
Koulutuksen hankkiminen ja saaminen itselleen ja työelämään hakeutuminen helpottaisi tuollaista ap.n tuskaa. Saisi olla kuten muutkin ihmiset. Kummasti nostas itsetuntoa kun saisi ensimmäisen palkkansa oikeasta työstä.
Vierailija kirjoitti:
Siis masennuskivuissa?? Anteeksi, mut repesin 😁
Pahin kipu jota olen tuntenut on masennuksesta johtuva. Edes nilkan murtuminen ei tuntunut yhtä pahalta.
Voisin muuttaa sun naapuriin, niin voitais hävetä yhdessä kumpikin omalla parvekkeella, jaettais parhaat häpeämisen aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuttaa sun naapuriin, niin voitais hävetä yhdessä kumpikin omalla parvekkeella, jaettais parhaat häpeämisen aiheet.
Kuten Beck ja sen ikuisen masennusniskakipunaapuri, jolla on sekavat jutut.
Ja siinä sivussa ratkoisit rikoksia ja kuuntelisit lp-levyltä Maria Callasin aarioita.
Sillee se elämä ihan kivasti hukkuu viinaan. Onko käynyt mielessä, että tuo on valtavan suurta pelkuruutta.
Kaikkea se Kela mahdollistaa. Pitäisikö yhteiskunnan tuoda sinne nainenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Beck ja sen ikuisen masennusniskakipunaapuri, jolla on sekavat jutut.
Ja siinä sivussa ratkoisit rikoksia ja kuuntelisit lp-levyltä Maria Callasin aarioita.
No ei mitään noin vaikeata. Viltin alla kahvia ja yleistä murehdintaa vain.
Narsismia se vaan on, kaikki sun ajatukset pyörivät vain sun omissa tunteissa.
Mikä on sinun osoite, jotta voin muuttaa naapurisi?
Investoi pariin metriin tukevaa köyttä. Voit lakata olemasta taakaksi yhteiskunnalle.
Oleen 8vuottta olllut nyt jokapäivä putkeeen kännissä mikä on suuurin aurinko elämässsäni.