Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten pitäiisi enemmän oppia kritisoimaan asioita eikä niiden henkilöitä.

Vierailija
10.02.2022 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde: Donald J. Trump

Vierailija
2/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoida osaa jokainen idioottikin.

Ratkaisuja tarjoaa harvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on järkeä, paljon keskitytään siihen kuka sanoo ja aletaan haukkumaan vaikka kyseistä henkilöä tai hänen puoluettaan ja itse asia unohtuu.

Sama ilmiö tapahtuu, kun joku sanoo vaikka suorassa lähetyksessä nopeasti jonkun sanan väärin tai jotain muuta hölmöä, jota kaikille ihmisille tapahtuu joka päivä, niin tähän takerrutaan ja arvostellaan henkilön väärää sanamuotoa tai vastaavaa ja itse asia jää ihan sivuun, vaikka olisi jotain tärkeääkin yrittänyt tuoda esille.

Vierailija
4/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo samahan toteutuu täälläkin, kohta joku kirjoitaa jotain "aloittaja ajaa varmaan ladalla" ja sitten alkaa tappelu mikä automerkki on paras, apulantakin sen lauloi ääneen "viisaus ei asu meissä"

Vierailija
5/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiikis että "Nyt stanan tikku ukko olet hiljaa".

Vierailija
6/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Esimerkiksi tällä palstalla eräissä yhteyksissä saa jatkuvasti kuulla kommentteja woke-vihervassari-suva k ki, mutta itse asiaan ei sitten saakaan oikein mitään järkevää vastinetta. 

Vierailija
7/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Esimerkiksi tällä palstalla eräissä yhteyksissä saa jatkuvasti kuulla kommentteja woke-vihervassari-suva k ki, mutta itse asiaan ei sitten saakaan oikein mitään järkevää vastinetta. 

Joo ja vastapuolelta kuuluu älykäs huuto "palstapersu!" tai "na*si!".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi