Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et juuri nyt ole ahdistunut

Vierailija
21.06.2015 |

Ole onnellinen olotilastasi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ahdistunut, mutta ymmärrän että monella on asiat pahemmin. Mun ahdistukseni on käsiteltävissä ja pystyn järkeistämään sen, vaikka se välillä kaataakin alleen. Kukaan ei ole sentään kuollut, kaiken tämän muun voin kestää ja käsitellä. Voimia kaikille oikein kovasti ahdistuneille ja masentuneille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyrica ja muutama Opamoxi alla, olo on nyt jo mukavan rento ja osaan todellakin nauttia siitä. :3

Terveisin ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriöinen masentunut kaksisuuntainen persoonallisuushäiriöllä. Onneksi on lääkkeet, muuten varmaan kuolisin ahdistus- ja paniikkikohtauksiin. <3

Vierailija
4/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ei ole neliraajahalvaantuneita, ei pitäisi harmitella elämäänsä. Näin ajattelen. Asiansa saa kyllä järjestykseen ennemmin tai myöhemmin

Vierailija
5/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on oikeessa. Joskus silti ahdistaa, vaikka tietää ettei se ole loogista.

Vierailija
6/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Olen kärsinyt elämässäni 10 vuotta ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä, joten osaan kyllä olla onnellinen siitä että perusolo on rauhallinen hyvä olo, eikä sellainen levoton ja ahdistunut. 

Vierailija
7/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt rauha maassa. Sitä osaa arvostaa (vasta?) kun tietää mitä se voi olla. Huomenna taas uusi päivä ja uudet tuulet, toivottavasti nekin tuulet ovat leppoisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi