Naiset ei tykkää lääkärileikeistä!
Se on kumma kun naiset eivät innostu roolileikeistä. Itse tykkäisin lääkärileikeistä mutta kumppanit eivät niistä innostu. Eikö naiset osaa eläytyä tilanteeseen? :)
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:22"]
No mene ulkomaille ja homobaariin, anna pakkaus kumikäsineitä, housut nilkkoihin ja pyllistät, eiköhän niitä lääkärileikkejä ala tulemaan.
Naisille gynetutkimus ei ole mitään kivaa tai leikkiä, ei sinuakaan varmaan jonkun peräpukamaleikkauksen jälkeen innostaisi pyllyreikäsi leikkitutkiminen.
[/quote]
Ymmärrän kyllä että gyne leikki ei innosta jos naiselle on tehty jotain kivuliaita toimenpiteitä oikealla gynellä mutta eikä vaginan "tutkimus" olisi mukava esileikki jos tällaisia traumoja ei ole.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:22"]
No mene ulkomaille ja homobaariin, anna pakkaus kumikäsineitä, housut nilkkoihin ja pyllistät, eiköhän niitä lääkärileikkejä ala tulemaan.
Naisille gynetutkimus ei ole mitään kivaa tai leikkiä, ei sinuakaan varmaan jonkun peräpukamaleikkauksen jälkeen innostaisi pyllyreikäsi leikkitutkiminen.
[/quote]
Ymmärrän kyllä että gyne leikki ei innosta jos naiselle on tehty jotain kivuliaita toimenpiteitä oikealla gynellä mutta eikä vaginan "tutkimus" olisi mukava esileikki jos tällaisia traumoja ei ole.
[/quote]Lisäisin tuohon vaginan lisäksi vielä "tutkimuksen" peräaukon kautta. Se tuo hyvän lisämausteen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:01"]
Naiset ei ole miesten leikkukaluja. Jokaisella naisella on velvollisuus kieltäytyä seksistä.
[/quote]Sama oikeus on kai miehilläkin, vai mitä. Ehkäpä ajattelit tässä aina naista potilaana. Sen ei aina tarvitse mennä niin.
[/quote]Naisen ei pidä alentua vonkaamaan yhtään keneltään mieheltä.
[/quote]
Toiveajattelua. Ihmisnaaras on kiimainen katti siinä missä muutkin elukat. Kaikenlainen pynttääminen ja vaatteiden ostelu jne. on vain ja ainoastaan sitä varten, että kelpaisi miesten pantavaksi paremmin kuin muut naiset.
[/quote]Nainen pukeutuu ennen kaikkea itseään varten. Luulen ettei kukaan nainen kaipaa kiimaisten äijien tuijottelua, huutelua ja vislailua peräänsä kaupungilla.
[/quote]
Itsepetosta. Nainen pukeutuu "itseään varten" ollakseen kaunis eli haluttu. Kuka haluaa kaunista? Miehet. Kuka rumaa? Ei kukaan. Kyse on AINA siitä, että olisi kelpaava miehille eli toisinsanoen, miehet kiinnostuisivat laskemaan spermaa naisen sisään.
[/quote]Veikkaan että et ole ollut koskaan naisen kanssa.
[/quote]
Veikkaan, että sinä olet paatunut valehtelija eli perinteinen nainen joka muuntaa käsitteitä itsellensä edulliseen suuntaan.
[/quote]Sinä olet avun tarpeessa. Ei tollanen vaahtoaminen ole enää normaalia. Koita päästä katkeruudestasi eroon, jos olet saanut pakit joltakin naiselta niin se ei tarkoita sitä että koko maailma olisi sinua vastaan.
[/quote]
Mikä sinä olet mitään sanomaan? Minä kirjoitin naisista yleisesti, sinä tai joku muu kävi henkilöön. Mitä naiset osaa keskustelussa? Lapsellisuuden, solvaamisen ja henkilökohtaisuuksiin menon. KAKARAT!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:01"]
Naiset ei ole miesten leikkukaluja. Jokaisella naisella on velvollisuus kieltäytyä seksistä.
[/quote]Sama oikeus on kai miehilläkin, vai mitä. Ehkäpä ajattelit tässä aina naista potilaana. Sen ei aina tarvitse mennä niin.
[/quote]Naisen ei pidä alentua vonkaamaan yhtään keneltään mieheltä.
[/quote]
Toiveajattelua. Ihmisnaaras on kiimainen katti siinä missä muutkin elukat. Kaikenlainen pynttääminen ja vaatteiden ostelu jne. on vain ja ainoastaan sitä varten, että kelpaisi miesten pantavaksi paremmin kuin muut naiset.
[/quote]Nainen pukeutuu ennen kaikkea itseään varten. Luulen ettei kukaan nainen kaipaa kiimaisten äijien tuijottelua, huutelua ja vislailua peräänsä kaupungilla.
[/quote]
Itsepetosta. Nainen pukeutuu "itseään varten" ollakseen kaunis eli haluttu. Kuka haluaa kaunista? Miehet. Kuka rumaa? Ei kukaan. Kyse on AINA siitä, että olisi kelpaava miehille eli toisinsanoen, miehet kiinnostuisivat laskemaan spermaa naisen sisään.
[/quote]Veikkaan että et ole ollut koskaan naisen kanssa.
[/quote]
Veikkaan, että sinä olet paatunut valehtelija eli perinteinen nainen joka muuntaa käsitteitä itsellensä edulliseen suuntaan.
[/quote]Sinä olet avun tarpeessa. Ei tollanen vaahtoaminen ole enää normaalia. Koita päästä katkeruudestasi eroon, jos olet saanut pakit joltakin naiselta niin se ei tarkoita sitä että koko maailma olisi sinua vastaan.
[/quote]
Mikä sinä olet mitään sanomaan? Minä kirjoitin naisista yleisesti, sinä tai joku muu kävi henkilöön. Mitä naiset osaa keskustelussa? Lapsellisuuden, solvaamisen ja henkilökohtaisuuksiin menon. KAKARAT!
[/quote]Koita jo ryhdistäytyä, mene käymään ulkona niin ajatuksesi kirkastuvat. Loppuu se yleistävä kitinäsi ainakin vähäksi aikaa.
Mun mielestä lääkärileikki olisi ihanaa, mutta mies ei suostu. :( Se nyt on ihan eri juttu kuin oikea lääkärissäkäynti, ei se oikea tilanne mua kutkuta vähääkään, mutta sellainen leikki ja fantasia oman partnerin kanssa kyllä kiinnostaisi. Mutta en ole saamassa niin tyydyn vain haaveiluun. -Nainen
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:29"]
Mun mielestä lääkärileikki olisi ihanaa, mutta mies ei suostu. :( Se nyt on ihan eri juttu kuin oikea lääkärissäkäynti, ei se oikea tilanne mua kutkuta vähääkään, mutta sellainen leikki ja fantasia oman partnerin kanssa kyllä kiinnostaisi. Mutta en ole saamassa niin tyydyn vain haaveiluun. -Nainen
[/quote]Mies ei suostu, on se käsittämätöntä. No, kaipa sellaisiakin miehiä on, joita lääkärileikit eivät kiinnosta. Ehkä sulla on väärä partneri... ? :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:11"]
Se on kumma kun naiset eivät innostu roolileikeistä. Itse tykkäisin lääkärileikeistä mutta kumppanit eivät niistä innostu. Eikö naiset osaa eläytyä tilanteeseen? :)
[/quote]
Hieno yleistys.Oma naisesi ei innostu lääkärileikistä,teet päätelmän "Naiset eivät osaa eläytyä roolileikkeihin". Vaihda naista tai leikkiä.Siis tuo "lääkärileikki" on joku gynekologijuttu? En kyllä itsekään innostuisi,kammoan lääkäreitä ja erityisestu gynejä.Muunlaisia rooleja ollaan kyllä kokeiltu,tykkäsin erityisesti siitä kun mies leikki poliisia(ne on seksikkäitä muutenkin)ja itse olin leikkiprostituoitu.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minä pidän. Se on hienoa nähdä kuinka mies värähtää kun pistää kylmän stetoskoopin välilihaa vasten :)
Kiihoittuisitko itse, jos nainen jollain terävällä esineellä rapsuttelisi hammaskiveä irti hampaistasi?
Mikset, onhan kyseessä lääkärileikki? Hammas, tässä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:33"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Minä pidän. Se on hienoa nähdä kuinka mies värähtää kun pistää kylmän stetoskoopin välilihaa vasten :)
[/quote]Kuulostaa hyvältä joskaan ei kovin aidolta tutkimukselta. Minusta on tärkeää että leikki on edes jossain määrin autenttinen ja uskottava, ettei se mene heti alkuunsa huumorin puolelle.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:40"]
Kiihoittuisitko itse, jos nainen jollain terävällä esineellä rapsuttelisi hammaskiveä irti hampaistasi?
[/quote]En kiihottuisi. Hammaslääkäri ei lääkärinä sovi tähän teemaan lainkaan. Yleislääkäri toimii paljon paremmin ja luontevammin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:40"]
[/quote]En kiihottuisi. Hammaslääkäri ei lääkärinä sovi tähän teemaan lainkaan. Yleislääkäri toimii paljon paremmin ja luontevammin.
[/quote]
Ehkä pointti oli se,että jonkun mielestä lääkärileikki on kiihottavaa,toisen mielestä se on yhtä mukavaa kuin hammaslääkärissä käynti.Jos fantasiat kohtaa,niin hyvä homma,jos niin kuin ap:n tapauksessa ei,ne täytyy jättää fantasian tasolle. Ehkä sille kumppanille voi ehdottaa jotain muita rooleja kuin lääkäri ja potilas? Kysyä vaikka mitä uutta hän haluaisi kokeilla sen sijaan että tuputtaa vain omia mieltymyksiään ja jurputtaa kun toinen ei lämpene.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:11"]Se on kumma kun naiset eivät innostu roolileikeistä. Itse tykkäisin lääkärileikeistä mutta kumppanit eivät niistä innostu. Eikö naiset osaa eläytyä tilanteeseen? :)
[/quote]
Ei mitenkään käy ilmi että mitä oikeen haluat leikkiä. Mutta jos yhtäkään naista ei kiinnosta, niin leikissä taitaa olla vikaa. Tai sinussa muuten.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:40"]
[/quote]
Mihin TEEMAAN?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:40"] Kiihoittuisitko itse, jos nainen jollain terävällä esineellä rapsuttelisi hammaskiveä irti hampaistasi? Mikset, onhan kyseessä lääkärileikki? Hammas, tässä tapauksessa. [/quote]En kiihottuisi. Hammaslääkäri ei lääkärinä sovi tähän teemaan lainkaan. Yleislääkäri toimii paljon paremmin ja luontevammin. [/quote] Mihin TEEMAAN?
[/quote]
Ehkä naiset ei innostukaan siksi,että AP:lla on valmiina jokin tietty "teema" leikkiä varten :D Mitä jos naista innostaisi lääkärileikki vaikka niin,että hän eturauhastutkimusta tekevä urologi? Sopisiko se "teemaan" vai pitääkö asetelman olla juurikin mieslääkäri-naispotilas? :D
Sama kun kysyisin miksi miehiä ei kiinnosta pissaleikit. Oma ei innostu! Mikä vika miehissä??
Entinen tyttöystäväni oli kovasti lääkärileikkien perään. Hän ehdotti niitä moneen kertaan mutta itse en niitä halunnut. Ehkä outoa näin miespuoliselta henkilöltä. Olen kai enemmän poikkeus kuin sääntö. :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:27"]Eivätkä varmaan monesta muustakaan asiasta. Naisia ei kiinnosta tarkastella miehen vartaloa samalla kuin miestä naisen, vaan nainen haluaa mieheltä enemmänkin toimintaa. On varmaan monia naisia maailmassa, jotka ovat menettäneet neitsyyden ennen kuin ovat vaivautuneet pitämään penistä kädessä ja katsomaan sitä läheltä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tämä runkkari ottaa päähän. Seksistä tiedä mitään käytännössä, mutta mielipiteitään auliisti jakelee
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:19"]
Naiset tykkäävät lääkärileikeistä mutta pitävät niitä niin pervoina, etteivät uskalla myöntää pitävänsä niistä. :)
[/quote]Tässä tulee esiin sukupuolten välinen ero. Se mikä miehille ei monestikaan ole pervoa, on sitä takuuvarmasti naisille. Lääkärileikit on siitä hyvä esimerkki. :)