Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei haalaria?

Vierailija
10.02.2022 |

Onko se yliopistossa opiskelevan haalari miten "must-juttu"? Tarpeellinen/tarpeeton? Entä jos sitä ei hankikaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat, jos käyt tapahtumissa. Muutoin tarpeeton. Yleensä niihin kerätään varat sponsoreilta, jolloin ne on itselle joko ilmaisia tai maksaa vaan pari euroa. Itse fuksina sain omani eurolla, ja näin viimeisenä maisterivuonnakin ne ovat edelleen kaapissa pölyttymässä, käyttämättöminä.

Pähkinänkuoressa: jos tykkäät yhteishenkifiilistelystä, hanki ihmeessä. Jos et pidä tapahtumissa käymisestä, älä hanki, ovat turhat.

Vierailija
2/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllå niissä tapahtumissa voi käydä ilmankin haalaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaaah, en tiedä ja tapahtumia ei ole pahemmin, oikeastaan yhtään, ollut vallitsevan tilanteen vuoksi. Äidilleni haalari tuntuu olevan isompi asia..

Vierailija
4/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä maksoin haalareista 50€, vaikka niissä sponsorien leimat onkin! Kyllä mä pidin itsestäänselvänä, että hankin haalarit, vaikka en niitä kovin monta kertaa tulekaan käyttämään.

Vierailija
5/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat aika turha hankinta, paitsi jos käyt paljon tapahtumissa, eli tykkäät sekoilla ja juoda, tätä se yhä on.

Vierailija
6/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut haalaria. Kävin kyllä paljon tapahtumissa ja olin ainejärjestöaktiivi.

Vierailija
7/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava opiskelija alennu käyttämään haalaria. Ei sen nolompaa hommaa olekaan kuin haalari yliopisto-opiskelijalla. Joku kauppa"tieteilijä" korkeintaan on niin typerä, että haalareihin alentuu.

Vierailija
8/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan itseään kunnioittava opiskelija alennu käyttämään haalaria. Ei sen nolompaa hommaa olekaan kuin haalari yliopisto-opiskelijalla. Joku kauppa"tieteilijä" korkeintaan on niin typerä, että haalareihin alentuu.

Rauhoitu, ne on vain haalarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä