Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko abiksi pukeutua miten vaan?

Vierailija
10.02.2022 |

Vai onko joka vuosi jokin teema?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koulusta ja miten opiskelijat itse päättää. Ja jos on teema niin eihän sitä varsinaisesti pakko ole noudattaa.

Vierailija
2/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vaan kun tehdään pari matkaa ennen ensi vuotta ja siellä voisi katsella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat penkkareita? Abi on abi koko vuoden😅

Vierailija
4/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penkkariasua tarkoitat, niin joissakin kouluissa voi olla koulukohtaisia teemoja, miten pukeudutaan. Mutta mitään valtakunnallista teemaa ei käsittääkseni ole koskaan ollut.

Eli abit itse päättävät omissa kouluissaan ja ryhmissään siitä, kuinka he penkkarit järjestävät. Se ei ole edes millään tavalla pakollinen. Eli abin ei ole pakko siihen osallistua.

Vierailija
5/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitat penkkareita? Abi on abi koko vuoden😅

Joo. Penkkareita tietty. Ajatus pätkii kun katselen tässä samalla penkkarikuvia.

Ap

Vierailija
6/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut penkkareita koska isä kuoli ja siirryin iltalukioon, esikoinen ei saanut niitä viime vuonna joten kyllä nyt halutaan ne edes kuopukselle ensi vuonna!

Vierailija
7/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ollut penkkareita koska isä kuoli ja siirryin iltalukioon, esikoinen ei saanut niitä viime vuonna joten kyllä nyt halutaan ne edes kuopukselle ensi vuonna!

Minä kävin iltalukion ja meillä oli penkkarit. Sehän on kiinni vain siitä, löytyykö porukasta se, joka ottaa vetovastuun järjestelyistä.

Vierailija
8/8 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin iltalukion ja meillä oli penkkarit. Sehän on kiinni vain siitä, löytyykö porukasta se, joka ottaa vetovastuun järjestelyistä.

No minulla ei ollut, ei ollut siihen aikaan tapana. Ja vähän myöhäistä niitä nyt enää on haikailla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan