Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustentuuhennoksesta tietävät!

Vierailija
21.06.2015 |

Mulla on itsellä keskiselkään ulottuvat melko ohuet hiukset. Ehkä ulkopuolinen ei välttämättä sanoi näitä ohuiksi, koska melkeenpä aina ihmisten ilmoille kiharran tai muuten "pöyhin" hiukset. Siiitä onkin hyvä oravanpyörä, kun jatkuvasti kihartaa ja käsittelee hiuksia, niin on entistä ohuemma thiukset. Mulla on ennnen ollut varmaan 1/3 enemmän hiuksia mutta permanentin ja sitä kautta hiuksien takkuuntumisen takia hiukset katkeilleet.  Hiukset on aika kuivat ja olen aika laiska edes harjaamaan niitä joka päivä, jollen ole lähdössä minnekään. Olen siis todellinen takkutukka useimmiten aina omissa oloissani:-D Siispä kysynynki onko mitään järkeä edes harkita hiuslisäkkeitä tuuhennuksina, vai saisinko nekin alta aikayksikön huonoon kuntoon?

Haluaisin vaan päästä tästä ikuisesta kiharrusrumpasta eroon, että joskus voisi esiintyä suorillakin hiuksilla ilman, että hiukset ovat liimantuneet pähän ja näyttävät ohuilta. En siis kaipaa pidennystä vaan_luonnolisen näköistä tuuhennusta. "Pysyvä" tuuhenus on ainoa järkevä vaihtoehto, en kuitenkaan itse osaisi minkään clip-on pidennysten kanssa vesklailla. Mutta voiko esim. tehdä niin, että Ebaysta tilaa kasan pidennyksiä ja kampaaja ompelee (?) ne päähän? Ja sillon maksaisi vain työnhinnasta.  Onko suositella joitain hyviä kampaamoja Turun seudulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LETITÄ ne hiukset aina yöks nii ei tarvii kihartaa. Sit aamulla vähän pöyhit. Laita vaikka kuusi lettiä ja voit vielä letittää ne letit yhdeksi niin avot.

Vierailija
2/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good idea. En tiedä miksei tullu edes mieleen. Tosin ei silti poista sitä, että haluais pystyä olemaan suorilla hiuksilla ilman "lättänäolemusta" ehkä tollanen surffarityyli tälleen kesällä sopiikin mut mulla ehkä helposti tosta näyttäää vaan semmoselta sotkukasalta. /Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu hiustentuuhennus, oli todella luonnollinen. Mut kyllä siitä aiak riiippuvaiseksi tuli. Oli jotenki aika mitätön olo, kun luovuin siitä. Hiukset tekee vaan paljon.

Vierailija
4/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:08"]Mulla on ollu hiustentuuhennus, oli todella luonnollinen. Mut kyllä siitä aiak riiippuvaiseksi tuli. Oli jotenki aika mitätön olo, kun luovuin siitä. Hiukset tekee vaan paljon.
[/quote]
Oliko kallis?

Vierailija
5/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:52"]LETITÄ ne hiukset aina yöks nii ei tarvii kihartaa. Sit aamulla vähän pöyhit. Laita vaikka kuusi lettiä ja voit vielä letittää ne letit yhdeksi niin avot.
[/quote]
Jatkan vielä että voit aamulla vähän tupeerata päänahan läheltä ja laita lakkaa niin on koko tukka tuuheampi. Olen siis tämä kakkonen.

Vierailija
6/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Mulla on vaan aika takkuuntuva hiuslaatu ja, jos vielä tuuperaisin hiuksia, niin luultavasti pitäis sen jälkeen leikkailla hiuksia, että tupeerauksen sais auki.:-D Oon käyttäny tyveen Tigin Bed Head tuuheuttatjaa ja mulla ainakin siihen tepsinyt hyvin. Lähinnä mulla ongelmana yleisilme ja pidän aina keskijakauksella hiuksia nini tuntuu/näyttäää, että toisella puolella on vähemmän hiuksia. Eikö ketään, jolla kokemusta hiuslisäkkeistä tuuheutuksen muodossa? /Ap.

Vierailija
7/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuuhennuskokemuksia, mutta koitiko jo hiuspuuteria/suolasuihketta/kuivashampoota?

Vierailija
8/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele hiustentuuhennosta tai -pidennystä ihmiselle, joka ei viitsi harjata edes omia hiuksiaan päivittäin. Ne lisähiukset täytyy harjata kunnolla vähintään pari kertaa päivässä, että selviää ilman mahdottomiksi rastoittuvia takkuja. On kokemusta.

Vierailija
9/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuivashampootakin joskus kokeillut mutta en nyt mitä kovin dramaattista huomannut. Oon todennut tuon Tigin tuuheuttavan hoitosuhkeen hyväksi tyveen. /Ap.

Vierailija
10/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:34"]

En kyllä suosittele hiustentuuhennosta tai -pidennystä ihmiselle, joka ei viitsi harjata edes omia hiuksiaan päivittäin. Ne lisähiukset täytyy harjata kunnolla vähintään pari kertaa päivässä, että selviää ilman mahdottomiksi rastoittuvia takkuja. On kokemusta.

[/quote]

Niin tätä vähän ajattelin, tosin tälleen naiivisti ajatellen, niin ehkä sitten pitäisin parempaa huolta hiuksista. /Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä