Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti kysyn mitä tapahtuu koteihinsa linnoittautuneiden immuniteetille? Tuleeko heistä kuin Amerikan intiaanit, siis kuolevat seuraavaan flunssaan?

Vierailija
10.02.2022 |

Kohta kaksi vuotta desifiointiaineen käryssä neljän seinän sisällä ilman kontakteja ulkomaailmaan. Miten tällaisen steriiliin ympäristöön tottuneen ihmisen immuniteetin käy, tuleeko kuolema, jos joku päivä uskaltautuu ulos ja saa taudin?

Uskotteko, että pöpökuorma on hyväksi ihmiselle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että sosiaalinen kuorma on hyväksi ihmiselle?

Vierailija
2/3 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne ajat eivät enää koskaan palaa, kun muutoin ihan fiksut ihmiset käyvät ripulipaskalla julkisissa käymälöissä pesemättä käsiään. Yhhyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika marginaalinen porukka, jotka kuvaamassasi kuplassa elävät, suurin osa meistä etätyötä tekevistä/tehneistä elää suht normaalisti kotosalla. Okei, itse olen alkanut tilaamaan ruuat kotiin, olen aina inhonnut kaupassakäyntiä ja kiitos koronan vihdoinkin myös meillä päin toimii kotiinkuljetus.

Desinfiointiainetta en juurikaan käytä. Ja mulla on talossa kissankarvaa, pölyä, hevosen karvaa ja välillä ihan ehtaa kuraakin lattioilla, ei etätyö ole lisännyt siivousintoa normaalitasosta kyllä yhtään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan