Olen 182 cm pitkä nainen. Haluatteko kysyä jotain?
Eli lähinnä kai kysytte, mitä ongelmia on ollut pituudesta. Mutta myös muuta voi kysellä.
Kommentit (39)
Terveisii saunast! T:180 senttinen rimppakinttu
Huimaako siellä korkealla? Terv. Mies 155cm
Kelpuuttaisitko itseäsi sentin lyhyemmän miehen?
t. M 181cm
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:31"]
Olitko lapsena kova syömään?
[/quote]
Ihan kai tavallinen. En ole kuullut ainakaan muuta. Hyvin laiha, mutta silloin olivat kaikki muutkin eli 70-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:30"]
Pidätkö enemmän punaisesta vai keltaisesta?
[/quote]
Punaisesta! Eiköhän kaikki pidä enemmän punaisesta kuin keltaisesta lähtökohtaisesti. Vai?
Riippuu tietysti kovasti, missä väri esiintyy. Mutta sanotaan nyt, että vaatteissa, autoissa ja perusasioissa punainen.
Yllätkö raapimaan polvitaipeitasi?
64 kg oli viime viikolla, en ole sen jälkeen käynyt vaa´alla. Eli hoikka olen, mutten sellainen nolottava superlaiha enää, mitä olen ollut.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:49"]
Huimaako siellä korkealla? Terv. Mies 155cm
[/quote]
No ei yhtään huimaa..., mutta nolottaa joskus, kun on miehiä päätä pidempi. En tiedä, mistä tämä tulee. Ei ainakaan kodin perintöä. Jokin kulttuurinen juttu tietysti on että miehen pitäisi aina olla naista pidempi, jotta "asetelma" olisi oikea.
En oikeastaan nolostu omasta olemuksesta, mutta niiden miesten puolesta.
Kai joku ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:54"]
Yllätkö raapimaan polvitaipeitasi?
[/quote]
Hyvin!
Mun kaveri on 197cm ja nainen..hänellä on ongelma. Tunnen tosi monia 180cm naisia myös..miksi teitkään aloituksen?
Onko pitkällä naisella syvä? Onko häpyhuuletkin pitkät? Onko viiva pitkä?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:03"]
käytäkkö korkkareita?
[/quote]
En. Sellaisia muutaman sentin korkoja juhlissa ja muuten ihan matalapohjaisia. Kuulun niihin, jotka eivät ollenkaan halua korostaa pituuttaan.
Tiedän toki toisenlaisiakin. Yksi ystäväni on pari senttiä pidempi ja kulkee mielellään korkkareissa.
Valehteletko pituutesi alaspäin. Mulla oli vaimona nainen joka sanoi olevansa 185 senttinen. Ja minut on kutsunnoissa mitattu 188 senttiseksi, mutta vaimo oli minua pidempi. Tosin hän ei juuri muutenkaan puhunut totta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"]
Onko pitkällä naisella syvä? Onko häpyhuuletkin pitkät? Onko viiva pitkä?
[/quote]
Tähän en osaa vastata, kun en tiedä muiden vastaavia. Käsittääkseni minulla on aivan normaalit sukupuolielimet niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:49"]Huimaako siellä korkealla? Terv. Mies 155cm
[/quote]
Hah kirjoitit mies kohtaan, jossa se on suomen kieliopin mukaan väärin. Hobitti olisi kai oikea termi.
Pidätkö enemmän punaisesta vai keltaisesta?