Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäpalaveroijat! Mitä on hassuinta mitä olet nähnyt kun ihmisillä on kamerat päällä?

Vierailija
10.02.2022 |

Jotain hupia.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli koko firman (pari sataa hlöä) infotilaisuus, jossa kaikilla paitsi toimarilla oli kamerat pois päältä. Yksi ukko oli unohtanut kameran päälle ja oli tietenkin ”isossa kuvassa” toimarin vieressä. Kyhjötti verkkareissa rennossa asennossa nojatuolissa, poltteli sähkötupakkaa ja haukotteli. Ai saakeli, että nauroin.

Mites se menikään, hullulla huvit halvat, idiootilla ilmaiset.

Vierailija
22/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun pitämään kameran päällä kun on palaveri asiakkaan kanssa. Firman sisäisissä palavereissa voi pitää kameran pois päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun pitämään kameran päällä kun on palaveri asiakkaan kanssa. Firman sisäisissä palavereissa voi pitää kameran pois päältä.

Mua ei ainakaan yhtään kiinnosta toimittajien kamerat. Voit alussa esittäytyessäsi pitää kameraa päällä, jos haluat, mutta pakko ei ole sekään.

t. projektipäällikkö

Vierailija
24/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keskustelija istuskeli rennosti sohvalla, kunnes yhtäkkiä kuvan ulkopuolelta loikkasi sohvan selkänojalle miehen viereen joku vaalea koira (labbis ehkä?) ja sitten samaa kyytiä toisella loikalla seinästä vauhtia ponkaisten miehen päälle niin että läppäri sinkoutui lattialle ja hetken sekasotkun jälkeen alkoi kuvata sohvan alle. Jotenkin se pysähtynyt kuva koirankarvojen keskellä sohvan alla nököttävästä hylätystä koiran solmulelusta kruunasi koko episodin. 

Vierailija
25/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keskustelija istuskeli rennosti sohvalla, kunnes yhtäkkiä kuvan ulkopuolelta loikkasi sohvan selkänojalle miehen viereen joku vaalea koira (labbis ehkä?) ja sitten samaa kyytiä toisella loikalla seinästä vauhtia ponkaisten miehen päälle niin että läppäri sinkoutui lattialle ja hetken sekasotkun jälkeen alkoi kuvata sohvan alle. Jotenkin se pysähtynyt kuva koirankarvojen keskellä sohvan alla nököttävästä hylätystä koiran solmulelusta kruunasi koko episodin. 

IHANA! ❤❤😄

Vierailija
27/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on näkynyt työkaverin puoliso puolialastomana ilmeisesti suihkusta tulossa.

Muuten aika perusvahinkoja eli tukka sekaisin röhnäverkkareissa vahingossa kameroita päälle tai jotain outoja autotallivarastotaustoja, minne ihmiset ovat keksineet mennä pitämäån työpistettä.

Mikkiin tarttuu välillä ihme huutoa - ilmeisesti joidenkin kodeissa kommunikoidaan pääasiassa mölisemällä.

Vierailija
28/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naisen mies hiippaili naisen taakse kuvaan ja alkoi kääntää naisen puheita viittomakielelle. 

Vierailija
29/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisia vauvoja ja niiden rauhoittelua useammassakin duunikamerassa.

Kerran opiskelu-zoomissa jollain oli unohtunut mikki auki ja poikaystävä äänistä päätellen alkoi vonkaamaan seksiä. Ähinää ja puhinaa jatkui siihen asti, että luennoitsija sanoi kärkevästi, että voisiko kaikki laittaa mikit kiinni. Se oli ehkä nolointa ikinä.

Vierailija
30/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoomissa jollain oli mikki auki ja puhelin housun taskussa heilumassa. Selvästi kuului, että oli kävelyllä ulkona. Siinä sitten yritettiin saada sanotuksi, että laitatko mikin kiinni.

Vierailija
31/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli yhtenä päivänä ensin normaaleja Zoom-palavereja ja sitten kutsuesitelmä juhlallisessa tilaisuudessa, joka striimattiin suorana isoon auditorioon. Pisti  sitä varten päälle tumman puvun ja kravatin.

Menin hakemaan lapset päiväkodista ja oli taaperolla vähän huono päivä, onnistui kaatamaan maidot minun päälle ja huusi kuin päätä leikattaisiin yhden lelun perään, joka oli miehen työhuoneessa. Kuulin että mies jutteli siellä palaverissaan, jossa heillä on tapana pitää kamerat kiinni ja muillakin kuuluu aina perhe-elämän ääniä taustalta.

Heitin maitoiset vaatteet pyykkiin ja juoksin hakemaan lelua reikäisissä pitkissä kalsareissa. No, siellähän oli sittenkin se juhlaesitelmä menossa ja pääsin suoraan isolle screenille. Mies oli sanonut ajat minulle väärin päin.

Vierailija
32/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehillä on kalsongit päällä ja nousee ylös yhtäkkiä, niin aiheuttaako se paheksunnan vai innon.

Mies kalsarit jalassa töissä. Mitäpä luulet?

Vierailija
33/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil pitää aina olla kamerat päällä vaikka ollaan etänä vain osittain :D En tiennyt että jossain ei pidä.

Vierailija
34/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsen harrastukseen liittyvä vanhempien palaveri Teamsillä, yhdellä isällä oli unohtunut kamera päälle ja oli heilui kameran edessä pelkät bokserit jalassa.

Opintoihin liittyvissä webinaareissa on kuulunut taustalta vaikka mitä ääniä, kun mikrofoni on unohtunut päälle.. Jollain porattiin kovaan ääneen asunnossa/viereisessä asunnossa, opettajan puheesta ei meinannut saada mitään selvää. Toinen opiskelija puhui webinaarin aikana henkilökohtaista puhelua, ja kaikki mitä puhuivat kuului selkeästi osallistujille🙉

Vierailija
35/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkään ei ole koskaan kamerat auki. Mikki jää monesti osallistujille päälle. Eräskin koulutus meni aika kiusallisissa merkeissä kun osallistujan pissanlorotukset pääsivät kaikkien kuultavaksi. Meni kouluttajallakin hetkeksi pasmat sekaisin kun koitti koota itseään.

*plasmat

Vierailija
36/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkamassa koko henkilöstön (n. 600 hlö) koulutuspäivä Teamsilla johon suurin osa oli jo kirjautunut. Sitten välkkyy kenellä on mikki auki ja alkaa kuulumaan  huokailua ja kusenlorina, todella noloa minä ainakin näin kenen mikki oli avoinna. Siinäpä kuunneltiin lorotusta. 

Olen tosi tarkkana siitä että oma mikki on kiinni, paitsi jos kommentoin jotain asiaa.

Vierailija
37/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kollegan äiti ilmestyi kuviin siivoamaan.Vilahteli kuvassa kiukkuisena.Kaveri laittoi kameran pois hetkeksi,mutta mikki jäi päälle kun ripitti äitiä.

Vierailija
38/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaisia vauvoja ja niiden rauhoittelua useammassakin duunikamerassa.

Kerran opiskelu-zoomissa jollain oli unohtunut mikki auki ja poikaystävä äänistä päätellen alkoi vonkaamaan seksiä. Ähinää ja puhinaa jatkui siihen asti, että luennoitsija sanoi kärkevästi, että voisiko kaikki laittaa mikit kiinni. Se oli ehkä nolointa ikinä.

Aika törkeää siltä poikaystävältä tulla häiritsemään kesken luennon. Jos mun mies edes hengittää väärin kun oon Zoom-luennolla niin heitän sen samantien ulos.

Vierailija
39/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ainakin teamsissa voi sulkea toisten mikrofonit niin ei tarvi pakolla kuunnella rykimistä ja taustahenkilöiden härväämista

Vierailija
40/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kissoja on tullut nähtyä. Keventävät toki aina tunnelmaa kun osallistujat alkavat kysellä jotta näytä lisää kattia ja mikä on hänen nimensä ;)

Mulla neljä, uteliasta kissaa!

Ovatkin jo melkoisia tähtiä!