Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Google) Chrome -selaimen käyttäjät!

Vierailija
21.06.2015 |

Auttakaa mua,

jostain syystä mun selain antaa googlen (vaikka menen ihan google.fi osoitteeseen) kaiken ruotsinkieliseksi!

Tietokoneeni, selaimeni ja googletilini ovat suomenkielisiä, mutta jos menen vaikka googleen ja googlaan jotain tripadvisorilta, niin google antaa automaattisesti tripadvisor.se tuloksen. Tai jos haen jotain wikipediasta, on sekin se.wikipedia.or ja niin edelleen. Kaikki googlen tekstit (kartat, kuvat, jne. hakumahdollisuudet) ovat ruotsiksi. Tämä on superraivostuttavaa- miten saan sen pois! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa https://dnsleaktest.com/ mikä on oletusmaasi.

Vierailija
2/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusmaa on Suomi, (välillä kikkailen DNS:n kanssa, mutta silloin oletusmaa on US)- suomi on mun äidinkieli ja puhun/luen/ymmärrän englantia todella hyvin, mutta ruotsi on sen verran ruosteessa että aivan raivostuttaa yrittää ymmärtää kaikkea hakemaa! Mulla on itseasiassa selaimessa kaikenlisäksi automaattinen kääntö ruotsista suomeksi, joten jos Google ei ole umpiruotsiksi niin se on kökkösuomeksi kääntäjän vuoksi! Alan aivan turhaantua kun en keksi mistä tämä voisi johtua! En ole muokannut asetuksia mihinkään suuntaan ja ongelma "alkoi itsestään" (en keksi mitä olisin tehnyt) noin kuukausi sitten D:

Vierailija
4/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista chrome ja lataa uudestaan.

Vierailija
5/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:50"]

Poista chrome ja lataa uudestaan.

[/quote]

Niin se varmaan täytyy tehdä- en ois vaan halunnu tän tulevan tähän ku on sikana kaikkia modauksia ja talletuksia selaimessa :( Miten voi olla et tää on pingahtanu ihan itsekseen eikä sitä enää saa ruotuun! 

Vierailija
6/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistapa ensin cookiet/evästeet. Joku Googlen cookie kertoo palvelimille että olet ruotsinkielinen. 

Vierailija
7/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö google sivulla

Google.fi på: suomi

Google.fi muilla kielillä: svenska

Klikkaa suomi tai svenska, niin kieli vaihtuu