Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua raskaudenkeskeytystä

Vierailija
10.02.2022 |

Eli olemme uusperhe, jossa molemmilla lapsia. Olen raskaana alkuraskaudessa. Taloudelliset olosuhteet ovat varsin hyvät ja olemme molemmat lähempänä 35-40v. Suhteemme on kuitenkin ollut varsin myrskyisä ja olemme olleet näiden vuosien aikana useasti lähellä eroa. Mies on isoissa asioissa vakaa, mutta tuuleltaan epävakaa - saattaa huutaa, sättiä haukkua sekä käyttäytyä inhottavasti. Olen siis tosissani pohtinut eroa. Nyt siis kallistuisin aborttiin, mutta mies ei sitä halua ja yrittää muuttaa mieleni. Voiko joku tsempata johonkin suuntaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin lähtökohtiin ei lisää lapsia. Miehellä ei ole oikeutta päättää, mitä sä teet sun keholle.

Vierailija
2/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida tsempata mihinkään suuntaan. Päätös on yksin sinun. Mutta tsemppaan sinua tekemään itse päätöksen.

Tiesithän ettei sinun tule alistua miehen henkisen väkivallan käyttöön, huutaminen on vain yksi askel ennen nyrkkiä. Suosittelen että lähdet muutamaksi päiväksi jonkun läheisen ihmisen luokse asiaa pohtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko asua erillään omassa. Mies ei saa huutaa lasten kodissa, koskaan. Lapsille tulee kauhea järkytys, hämmennys ja ahdistus, jos koti on riitelevä. Pariterapia yksityinen? Luultavasti pärjäät vauvan kanssa (tai vaikka et pidä lasta), jos olet ilman miehen huutoa. Mies ei muutu ehkä käytökseltään.

Vierailija
4/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ehdottomasti tekisin abortin. Et halua lasta tuon kanssa, se lapsi olisi teille ikuisesti yhdistävä tekijä.

Vierailija
5/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsen ja annat adoptioon.

Vierailija
6/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ihmisen kanssa lapsen alulle saattanut? Ilman raskautta jatkaisit hänen kanssaan? Nyt sun kannattaa ihan aidosti miettiä haluatko lapsen, nuo muut asiat liittyy teidän suhteeseen, ei lapseen.

Vierailija
7/7 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen siis jo varannut keskeytysajankin ensi viikolle, joten sillä tästä tilanteesta sitten päästään. Eroa en nyt sinällään juuri tässä vaiheessa suunnittele, mutta ehkä keskityn enemmän omaan elämääni jatkossa. En tiedä mikä miehen ongelma on, hänellä ei vain jotenkin hermot pidä. Siis selvästi hänellä on jokin.. persoonallisuuden poikkeama. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän