entinen panomies otti yhteyttä, vaikka sillä on nyk. tyttöystävä..
meillä oli vain seksisuhde, kumpikaan ei ole kummallekkaan sen enempää, eikä tule olemaankaan, ollaan niin erilaisia.
suhde kesti muutaman kk, ja jotenkin se vaan loppui helmikuussa kokonaan.
nyt mies otti yhteyttä, haluaisi jatkaa, vaikka sillä on uusi tyttöystävä ollut kuukauden verran! mies on aivan taivaallinen sängyssä, toista vastaavaa en ole tavannut, se, että kun se vain suuteleekin, se tuntuu varpaissa asti:)
mitä tässä nyt pitäisi tehdä? toisaalta haluaisin sen seksisuhteen takaisin, toisaalta tuo että kuvioissa on tyttöystävä, tuntuu oudolta..
Kommentit (31)
Oletko katsonut sitä Tappavat suhteet sarjaa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:19"]
Oletko katsonut sitä Tappavat suhteet sarjaa?
[/quote]
Olen, sekä sitä treffit helvetistä. Ja kun olen niitä seurannut, olenkin ajatellut, että en ikinä sekaannu keneenkään mieheen... :D
ap
Jos tytsyllä on kuukautiset, tai on jossain reissussa, niin miehellä olisi sinulle nyt aikaa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:18"]
No oletpa empatiakyvytön jos ei haittaa olla tuollaisessa mukana.
[/quote]
Tarkoitatko, että minun pitäisi tuntea jotain empatiaa ja sympatiaa sitä petettyä tyttöystävää kohtaan? Selittäisikö, miksi minun pitäisi tuntea niin? Enhän minä ole sen naisen kanssa suhteessa.
ap
Ite työskentelin miesvaltaisella alalla ja reissasin työn puolesta paljon (ympäri maailman) ja tuona aikana vain 1 naimisissa oleva mies ei työreissullaan pettänyt, halunnut /yrittänyt pettää minun tai jonkun muun kanssa. 1, mutta saattoi olla, että hän oli aika burn out jo tuolloin ja vaihtoikin työpaikkaa pian....
Tämä elämänvaihe avasi ainakin omat silmäni, kun tiesin mitä heillä on pelissä ja kuinka vähän he välittivät...on kiva että on talo espoossa, mökki saaressa, lapset, vene ym ym. mutta oma ja puolison terveys ja suhde ollaan valmiita uhraamaan, että päästään pukille. Käytännössä juuri näin.
Ja se suuri uutinen oli, että kokivat saavansa parempaa ja estottomampaa seksiä parisuhteensa ulkopuolella.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:24"]
[/quote]
Tarkoitatko, että minun pitäisi tuntea jotain empatiaa ja sympatiaa sitä petettyä tyttöystävää kohtaan? Selittäisikö, miksi minun pitäisi tuntea niin? Enhän minä ole sen naisen kanssa suhteessa.
ap
[/quote]
Juuri tämän takia pettäminen pitäisi olla lain silmissä rangaistavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:32"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Lain silmissä rangaistavaa?? Jopas. Eli laki määräisi, että puolisoaan ei saisi pettää, naisten ei tarvitsisi tehdä itse mitään sen eteen, että saisivat miehensä pysymään rinnallaan, kun se on l a k i? oletpas hassu:)
naiset varmaan jyrää tuonkin lain vielä läpi, johan yhteiskunta jo valvookin kaikkea muuta!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:32"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Lain silmissä rangaistavaa?? Jopas. Eli laki määräisi, että puolisoaan ei saisi pettää, naisten ei tarvitsisi tehdä itse mitään sen eteen, että saisivat miehensä pysymään rinnallaan, kun se on l a k i? oletpas hassu:)
[/quote]
Ja vaan miehetkö pettää? Taidat itse olla hieman hassu ...
Minusta AP:n kannattaisi vielä kerran kokeilla tätä panomiestä, niin saisi sitten ajatuksilleen rauhan. Laittaa A- neloselle ensin kriteerit ja homman edetessä kirjaa tuntemukset ja tarkastelee tulosta mahdollisimman objektiivisesti. Saattaa koko ukko osottautua kokonaisarvosanalla vain tyydyttäväksi.
Mittanauha myös käyttöön, varmista että koossa riittää. Ja kerro sitten loppuyhteenveto. Eiköhän tuosta yksi häntäheikki rauhoitu hetkeksi karun totuuden edessä :)