Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosi-toverit, onko teillä ollut merkittäviä vuotohäiriöitä, joille ei löydy muuta syytä kuin v-vuodet?

Vierailija
10.02.2022 |

Itsellä menkat kestäneet 1kk:n. Mitään hormoneja en halua syödä, joten nyt vaan sitten ootellaan loppuuko nää joskus vai ei...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ei häiriöksi lasketa sitä että kerrasta loppui. Ei muita oireita, elämä on ihanata.

Vierailija
2/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja juuri koin ensimmäisen kerran elämässäni kuukautiset, jotka kestivät kaksi viikkoa. Taitaa olla vaihdevuodet tulossa ja aloittajan tekstistä päätellen ei ole kivaa tiedossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää pelätä hormoneja. Kertakaikkisen rokotevastais-lähihoitajamaista.

Vierailija
4/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, joulukuussakin tiputteli lähes koko kuun. 

Vierailija
5/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen AP on?

Vierailija
6/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51 ja juuri koin ensimmäisen kerran elämässäni kuukautiset, jotka kestivät kaksi viikkoa. Taitaa olla vaihdevuodet tulossa ja aloittajan tekstistä päätellen ei ole kivaa tiedossa. 

Tasan ei käy nallekarkit: olen koko elämäni vuodesta 1979 kärsinyt epäsäännöllisistä ja runsaista kuukautisista ja nyt se on loppu. Ei MITÄÄN vaihdevuosioireita.

N 56

Vierailija
7/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvakudos buustaa estrogeenituotantoa. Mitä luisevampi mimmi, sitä äkillisempi ja rajumpi romahdus kun munasarjat hiipuvat.

Vierailija
8/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää pelätä hormoneja. Kertakaikkisen rokotevastais-lähihoitajamaista.

No enpä tiedä. Aika liuta ylimääräsiä oireita voipi tulla puhumattakaan aivohalvauksen ja sydänoireiden riskien kasvusta.

Vierailija
9/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen AP on?

47. vasta.

Vierailija
10/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita?

Vierailija
11/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä alkanut vanheneminen pelottamaan. Ensimmäistä kertaa asia konkretisoituu. Kaiken pelko on kyllä pilannut elämäni muutoinkin. Kadun todella montaa asiaa elämässäni.

Vierailija
12/12 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen just kävin gynellä kun tuli yhtäkkinen vuoto. On hormonikierukka ja käyttänyt korvaushoitoa vuoden. Gene sanoi että vuodon syitä ovat tulehdukset, hormonit tai kasvaimet. Mulla oli hiivatulehdus pukannut. Otettiin kyllå myös papa.

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan