Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten suu

Vierailija
21.06.2015 |

Miksi se on sellainen kuin on? Viivahuuli suomalainen nainen on ruminta mitä on. Vähän punaa huuliin niin yäk sanon minä. Viivahuulien kanssa yrittävät piipittää jotain muka jotain tosi tärkeää. Hyi. RUMAA.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :D mulla on paksut huulet ja oon aina saanut kuulla siitä haukkuja

Vierailija
2/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvänä esimerkkinä Kiira Korpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 06:55"]

Miksi se on sellainen kuin on? Viivahuuli suomalainen nainen on ruminta mitä on. Vähän punaa huuliin niin yäk sanon minä. Viivahuulien kanssa yrittävät piipittää jotain muka jotain tosi tärkeää. Hyi. RUMAA.

[/quote]

Ei sinnuu o liialla järellä siunattu.

Vierailija
4/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivahuuli ja pikkuleuka : ( ei kaulaa ollenkaan. Vaan hartiat alkaa heti paksun pään jälkeen.

Oon tommonen.

Vierailija
5/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 07:01"]

Erittäin hyvänä esimerkkinä Kiira Korpi.

[/quote]

No, alapeukuttajat, eikö Korvella muka ole superohuet huulet? Ja silti häntä kutsutaan kaunottareksi.

(Vai olisikohan niin, että ap on saanut pakit eikä oikein keksi pakkien antajasta muuta negatiivista kuin huulet ja huulipunan?)

Vierailija
6/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisella Sofia Hellqvistillä on suu, joka pilaa naaman. Samoin USAlaisella Angelina Jolielala. En kyllä pitäisi tätä suomalaisena ongelmana.

Vierailija
7/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni suu. Alahuuli vähän paksumpi. Tykkään kyllä siitä ja olen saanut kehuja että on söpö. Itse tykkää kaikenlaisista suista paitsi epäluonnollisista törröistä. Siis duck face ilme saa kaikki suut huvittavan näköisiksi.

Vierailija
8/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 07:44"]Ruotsalaisella Sofia Hellqvistillä on suu, joka pilaa naaman. Samoin USAlaisella Angelina Jolielala. En kyllä pitäisi tätä suomalaisena ongelmana.
[/quote]
Kiva, mulla on vielä muhkeammat huulet kun tällä Sofialla. Pienenä mua kiusattiin. Nykyään saan paljon kehuja, etenkin miehiltä.

Vierailija
10/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hittolainen, minkäs sille voi, kun geenit ovat mitä ovat. Jos äidillä ja isällä on ohuet huulet, niin ei lapsestakaan mitä pusuhuulta tule. Suomeen pitäisi saada enemmän maahanmuuttoa, niin pikkuhiljaa se näkyisi suomalaisten ulkonäössä, kun geeniperimä monipuolistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän