oon niin nolo
Tapasin viikko sitten töiden kautta kivan miehen, juttelimme paljon ja hän vaikutti kiinnostuneelta. Emme vaihtaneet numeroita, edes nimiä mutta googletin hänet ja laitoin fb- kaveripyynnön.
Olen siis parisuhteessa oleva kahden lapsen äiti..fb: ssä kuvia lapsista ja eläimistä.
No, eilen sit ihan selvinpäin laitoin ihan järkevän viestin ja tuntia myöhemmin jotain ihan tyhmää.. olisinpa sinkku blaa blaa..
Ei sit vastannut tähän pehmeämpään mitään ja mua hävettää ihan kamalasti, en edes tiedä onko hän sinkku vai ei , fbsivut oli tosi nihkeät ja työpitoiset.
Mitä luulette, varattu tai ei piristikö mun hölmöily vai ahdistaako vaan, että joku vieras voi olla noin pöljä :D
Kommentit (2)
Seli seli, oon ehkä vähän kyllästynyt omaan miehen ja en lasten takia halua erotakaan.
Enkä yh:na sinkkumiehiä, ainakaan noin upeita kiinnostaisi yhtään enempää kuin varattuna.
Ja outoa olisi ajatella itseni lapsettomanakaan.Oon kuitenkin jo 34.
En vaan yhtään hahmota miten joku hyvännäköinen mukava ja avoin mies voi olla kolmekymppisenä vapaa?
Jos fb:ssä perheenä on mainittu veljiä niin kai silloin sinkku on.
No mitä vittua, jos oot parisuhteessa niin älä puhu tollaisia toiselle miehelle??? Olet nolo.