Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaa niin että oksettaa

Vierailija
20.06.2015 |

Hei!

Stressaa niin että meinaan oksentaa kokoajan ja vatsa sekasin. Ylihuomenna (maanantaina) on inssi johon menen toista kertaa. Ekalla ei mennyt läpi kun jäi jalankulkija päästämättä ja muutamat pyörätiet käännyttäessä kattomatta. Silloin kun hylsy tulinei itkusta tullut loppua, itkin kaks päivää ja olin sitä mieltä, etten enään ikinä mene auton rattiin. Nyt kaks kuukautta myöhemmin toiseen inssiin menossa ja fiilis on kamala. Eniten pelottaa, että saan saman tutvon. Ekan tutvon kanssa ei ihan synkannut, nimittäin inssin lopuksi tutvo huusi minulle ja oli hyvin epäkohtelias.. Naureskeli virheilleni jne.. Se syöksi tosi alas.

Nyt tästä jännittämisestä ei meinaa tulla loppua ja oon asuttanut vessaa viimeset pari päivää. Meinaan oksentaa kokoajan ja olo on kamala.

Tuntuu, etten jaksa toivoa pääseväni läpi edes. Mitä vähemmän uskon pääseväni, sen vähemmän petyn kun en pääse läpi.

Pakko oli tulla avautumaan, kun kukaan lähipiiristä ei tunnu ymmärtävän, kaikilla mennyt inssi ekalla läpi..

T: Jatkuva stressaaja

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jouduin käymään 11 kertaa. Syynä siinä iässä pahana vaivanneet ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö. Sain aina paniikkikohtauksia kesken inssin ja siinä sitten meninkin lukkoon ja töppäilin tai jouduin pysähtymään tien sivuun kärsimään kohtaukseni. Vasta kun sain rauhoittavan lääkkeen ennen inssiä, meni läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi