Te sinkut & seksielämä
Kuinka kauan olette olleet sinkkuja?
Onko yhdenyön juttuja? Useita eri kumppaneita?
Erosin itse viime syksynä ja muutaman kerran tuttuun ja turvalliseen päädyin, eli exän kanssa sänkyyn. Nyt olen kolme kuukautta ollut ilman, omien käsien ja lelujen kanssa. :D
Häpeän kroppaani enkä kykenisi vieraan ihmisen kanssa sänkyyn, helpottaako tämä koskaan? :( kaipaan läheisyyttä kuitenkin.
N23
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:23"]
Yli 3vuotta sinkkuna ja ei ole mitään ollut tuona aikana ja tuskin enää koskaan tulee olemaan.
[/quote]
Vähästäpä olet valmis heittämään kirveen kaivoon. T: eräs jolla ei ole ikinä ollut mitään sukupuolielämää, mutta ei silti ole luopunut toivosta.
[/quote]
Kyllä se on pakko luopua, kun alkaa jo ulkonäkö mennä iän mukana ja ei ole oikein enää muutakaan annettavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:21"]
Yli 2 vuotta ilman seksiä. N22.
[/quote]
Ei tolla vielä pääse kerhoon.
m41
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:29"]
Ei suhdetta, ei seksiä. Mikäs tässä, olen sitten ilman kun suhteeseen en miehille kelpaa mutta mulle ei taas kelpaa kyllä miesten tarjoama seksi ilman suhdetta. Voi voi, menee hyvä kroppa ihan hukkaan tällä menolla.
[/quote]
Ihan sama fiilis! Saisin vaikkapa baarista kyllä kenet tahansa, ongelma on etten halua panna ketä tahansa vaan seksiä jossa on molemmilla tunnetta mukana. Huoh!
[/quote]
No eikö tähän voisi olla ratkaisuna suhde, johon mieskin voisi olla valmis? seksi/kaveri suhde jos himoja kuitenkin löytyy? Kyllä tunteella voi naida vaikka vaan ystävyksiä olisi. Mutta miehiä taas ei innosta vakava seurustelu. Mielummin niin ettei sitoudu ja on tilaa liikkua, mutta samalla molemmat saisi läheisyyttä ja seksiä ja voisi tehdä toki muitakin asioita mahdollisesti yhdessä.
[/quote]
Ei toimi omalla kohdalla. En yksinkertaisesti halua seksiä kuin vain sellaisen miehen kanssa, josta olen romanttisesti kiinnostunut ja mies tuntee samoin. Jotain itsekunnioitusta pitää olla.
8 vuotta erosta, sama aika ilman seksiä. Nyt ikää 40, en usko että tulen loppuikänäni enää seksiä harrastamaan. En vaan enää kaipaa sitä, siis miehen kanssa, suihkussa omaa kivaa kyllä pidän harva se päivä.