Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te sinkut & seksielämä

Vierailija
20.06.2015 |

Kuinka kauan olette olleet sinkkuja?
Onko yhdenyön juttuja? Useita eri kumppaneita?

Erosin itse viime syksynä ja muutaman kerran tuttuun ja turvalliseen päädyin, eli exän kanssa sänkyyn. Nyt olen kolme kuukautta ollut ilman, omien käsien ja lelujen kanssa. :D
Häpeän kroppaani enkä kykenisi vieraan ihmisen kanssa sänkyyn, helpottaako tämä koskaan? :( kaipaan läheisyyttä kuitenkin.
N23

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten erosin ja saman verran olen ollut ilman seksiä.

Vierailija
2/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:21"]Kolme vuotta sitten erosin ja saman verran olen ollut ilman seksiä.
[/quote]
Etkö pysty yhdenyön juttuihin vai johtuuko jostain muusta?
Itellä on ihan tietoinen valinta. :(
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten erosin ja seksiä harrastan vasta sitten kun seuraavan kerran oikeasti ihastun.

Vierailija
4/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhdetta, ei seksiä. Mikäs tässä, olen sitten ilman kun suhteeseen en miehille kelpaa mutta mulle ei taas kelpaa kyllä miesten tarjoama seksi ilman suhdetta. Voi voi, menee hyvä kroppa ihan hukkaan tällä menolla.

Vierailija
5/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:21"]Kolme vuotta sitten erosin ja saman verran olen ollut ilman seksiä.
[/quote]
Etkö pysty yhdenyön juttuihin vai johtuuko jostain muusta?
Itellä on ihan tietoinen valinta. :(
Ap
[/quote]
En pysty enkä halua. Koin ne jo nuorena.

Vierailija
6/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhden yön juttuja, mutta en saa. Tulotaso ei riitä maksullisiin

Vierailija
7/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kuusi vuotta, ei seksiä

m31

Vierailija
8/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuria paukuttelen aina kun kutisee siihen malliin.

Vierailija
9/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhen miehen kans vähä friend with benefits. Sopii mulle vallan mainiosti. Voidaan halailla ja hassutella ilman stressiä tulevasta.

Vierailija
10/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aikana harrastanut kerran seksiä ihastuksen kanssa. En sitten halunnutkaan tavata sitä enempää, niin siihen jäi. On mulla ottajia, mutta en halua yhden yön juttuja periaatteesta.

Vierailija
11/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:29"]

Ei suhdetta, ei seksiä. Mikäs tässä, olen sitten ilman kun suhteeseen en miehille kelpaa mutta mulle ei taas kelpaa kyllä miesten tarjoama seksi ilman suhdetta. Voi voi, menee hyvä kroppa ihan hukkaan tällä menolla.

[/quote]

Ihan sama fiilis! Saisin vaikkapa baarista kyllä kenet tahansa, ongelma on etten halua panna ketä tahansa vaan seksiä jossa on molemmilla tunnetta mukana. Huoh!

Vierailija
12/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20v. Ei suhteita, ei seksiä. Nuoruuden räpellyksi en laske suhteiksi/seksiksi ja irtonumeroita en harrasta, joten siksi näin. Nykyisin jo ikäkin suojaa.

m41

Vierailija
13/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:22"]

[/quote]

Ihan sama fiilis! Saisin vaikkapa baarista kyllä kenet tahansa, ongelma on etten halua panna ketä tahansa vaan seksiä jossa on molemmilla tunnetta mukana. Huoh!

[/quote]

No eikö tähän voisi olla ratkaisuna suhde, johon mieskin voisi olla valmis? seksi/kaveri suhde jos himoja kuitenkin löytyy? Kyllä tunteella voi naida vaikka vaan ystävyksiä olisi. Mutta miehiä taas ei innosta vakava seurustelu. Mielummin niin ettei sitoudu ja on tilaa liikkua, mutta samalla molemmat saisi läheisyyttä ja seksiä ja voisi tehdä toki muitakin asioita mahdollisesti yhdessä.

Vierailija
14/25 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen ollut koko ikäni (eli kohtapuoliin 30 vuotta). Myöskään seksistä ei ole kokemusta.

Vierailija
15/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

No eikö tähän voisi olla ratkaisuna suhde, johon mieskin voisi olla valmis? seksi/kaveri suhde jos himoja kuitenkin löytyy? Kyllä tunteella voi naida vaikka vaan ystävyksiä olisi. Mutta miehiä taas ei innosta vakava seurustelu. Mielummin niin ettei sitoudu ja on tilaa liikkua, mutta samalla molemmat saisi läheisyyttä ja seksiä ja voisi tehdä toki muitakin asioita mahdollisesti yhdessä.

[/quote]

Tämä on vain henkisesti kuluttavaa eikä anna minulle tasan mitään. En halua otta riskiä taudeista ja jaksa hengailla miehen kanssa, jos en ole tosissani.

Vierailija
16/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasken kerran "seurustelleeni" mutta siitä on kolme vuotta, vakituisia panoja ollut sen jälkeen useampi ja paljon yhden illan juttuja + vakavampia säätöjä. haluaisin seurustella ja sitä myöten säännöllistä seksiä mutta olen hyvin vaativa ja ihastun harvoihin. yhden illan juttujakaan nykyään harvemmin on koska en enää vaan osaa heittäytyä niinkuin ennen. odottelen varmaan siis ihmettä:D

Vierailija
17/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 3vuotta sinkkuna ja ei ole mitään ollut tuona aikana ja tuskin enää koskaan tulee olemaan.

Vierailija
18/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:23"]

Yli 3vuotta sinkkuna ja ei ole mitään ollut tuona aikana ja tuskin enää koskaan tulee olemaan.

[/quote]

Vähästäpä olet valmis heittämään kirveen kaivoon. T: eräs jolla ei ole ikinä ollut mitään sukupuolielämää, mutta ei silti ole luopunut toivosta.

Vierailija
19/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:23"]

[/quote]

Se on aina mahdollista. Vaatii asennoitumista.

Vierailija
20/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta sinkkuna, seitsemän ilman seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän