Missä tutkimusasennossa ollaan, kun peräsuolta tutkitaan?
Apua! En ole ikinä ollut ja nyt luultavasti edessä.
Kommentit (19)
Luulisin, että kyljellään. Hyvin se menee!
Eikä kun kontalleen peppu pystyyn.
Kyljellään sikiöasennossa selkä lääkäriin päin.
Riippuu tutkimuksesta. Minua on tutkittu sekä sormella että kameraletkulla ja olen kummallakin kerralla ollut kyljelläni selkä päin lääkäriä.
Olin vaan vatsallani pöydällä, en mitenkään takapuoli pystyssä tai kyljellään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:24"]Kyljellään sikiöasennossa selkä lääkäriin päin.
[/quote]
Tämä.
Doggy-style peppu kohti kattoa ja alaselkä kunnon notkolla. Pääsee lääkäri painamaan suuren peniksensä tarpeeksi syvälle anukseen perinpohjaista tutkimusta varten.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:56"]
Doggy-style peppu kohti kattoa ja alaselkä kunnon notkolla. Pääsee lääkäri painamaan suuren peniksensä tarpeeksi syvälle anukseen perinpohjaista tutkimusta varten.
[/quote]
Entäs jos lääkäri on nainen?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:56"]
[/quote]
Entäs jos lääkäri on nainen?
[/quote]
Strap-on
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:24"]Kyljellään sikiöasennossa selkä lääkäriin päin.
[/quote]
Mullakin oli näin. Välillä piti kääntyä, kun tuli suolenmutkia matkaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:56"]Doggy-style peppu kohti kattoa ja alaselkä kunnon notkolla. Pääsee lääkäri painamaan suuren peniksensä tarpeeksi syvälle anukseen perinpohjaista tutkimusta varten.
[/quote]
Aah. Tästähän voi omassa mielessään jatkaa vaikka mihin
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:24"]Kyljellään sikiöasennossa selkä lääkäriin päin. [/quote] Mullakin oli näin. Välillä piti kääntyä, kun tuli suolenmutkia matkaan.
[/quote]Mullakin noin, kun tehtiin paksusuolentähystys.
Risti-istunnassa.